خريد از بهترين برند

خدمات پس از فروش مناسب : همانطور كه مي دانيم گارانتي يك اصل مهم در هنگام خريد هر محصولي، محسوب مي شود. اين اصل، در خصوص خريد دوربين مداربسته داهوا نيز حائز اهميت است. شركت فراگستر الكترونيك، نماينده رسمي و برتر شركت داهوا در ايران، با ارائه ي سبد كالاي متنوع و گسترده، خدمات پس از فروش و گارانتي مناسب 25 ماه، سبب محبوبيت و برتري برند داهوا در ايران شده است. محصولات داهوا، توسط شركت هاي بسياري به فروش مي رسند كه اغلب داراي گارانتي نيستند و يا از ضمانت گارانتي مناسبي برخوردار نيستند و اغلب با قيمت بسيار پايين تر به فروش مي رسند. بنابراين توصيه مي گردد، از خريد محصولات نا معتبر و بدون گارانتي خودداري نماييد و قيمت پايين را به خدمات گارانتي ارجحيت ندانيد.

  • كيفيت بالاي محصول : يكي ديگر از علل برتري برند داهوا به ساير برندها، توان ارائه ي تصاوير با كيفيت بالا، سخت افزار قوي، طراحي استاندارد بدنه و برد، مقاومت دوربين مداربسته داهوا در مقابل شرايط نا مساعد محيطي چون : رطوبت، آب، باران و برف، گرد و غبار، دماي بسيار بالا و بسيار پايين و يا در مقابل ضربات ( با توجه به استانداردهاي مندرج در ديتا شيت و يا مشخصات فني آن ها ) مي باشد. معمولا يافتن اين همه قابليت در يك محصول يا يك برند، اندكي سخت است، اما مي توان تمام آن ها را در برند داهوا، يافت.
  • قيمت مناسب : همانطور كه مي دانيم، قيمت يك فاكتور مهم و تاثير گذار در امر خريد دوربين مداربسته و سايز تجهيزات نظارت تصويري است و اغلب افراد در جست و جو يك محصول با كيفيت و قيمت مناسب هستند. ارائه ي محصولات با كيفيت و تصاوير با رزولوشن بالا و هم چنين قيمت مناسب، از ديگر علل برتري برند داهوا در اين صنعت است. همچنين، شركت داهوا با ارائه ي محصولات اقتصادي چون سري هاي EZ-IP، Cooper و يا حتي Lite سعي كرده است كه محصولاتي ارزان قيمت با كيفيت مناسب را ارائه كنند تا تمام كاربران، متناسب با بودجه خود بتوانند خريد آگاهانه اي را داشته باشند و بتوانند تصاوير مناسبي را از محيط پيرامون خود دريافت نمايند.

موارد مهم استفاده از يو پي اس

هر وسيله كه از برق استفاده مي كند احتمالا نياز به يو پي اس دارد اما در اين ميان حياتي ترين وسايل به صورت حتمي احتياج به اين وسيله دارند از جمله مكان هاي درمانگاهي يا شركت هاي توليد يا مكان هايي كه از نظر دما و رطوبت بايد هميشه در يك سطح خاص نگهداري شوند ، سرورها و جاهاي مختلف ديگر كه مهمترين بخش هاي استفاده از يو پي اس را در چند تيتر زير مي توانيد مطالعه نماييد.

  • آسانسور
  • دوربين مداربسته
  • تجهيزات پزشكي
  • كركره برقي
  • كامپيوتر
  • يخچال
  • پكيج

براي خريد دوربين مداربسته و يو پي اس به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

قصه

چگونگي انس گرفتن كودكان با قصه و داستان حس شنيداري نخستين حسي كه در كودكان تازه متولد شده، شروع به كار مي كند؛ آنها تمامي فركانس هاي صوتي اطراف را با بسامد پايين دريافت مي كنند و شروع به تحليل و ارزيابي داده هاي دريافتي مي كنند و مطابق با آن داده ها، استعدادهاي بالقوه خود را آشكار مي سازند و قادر به تشخيص صداي مادر خود مي گردند و با آن انس مي گيرند. به همين خاطر است كه مادران به صورت ناخودآگاه شروع به زمزمه كردن در گوش كودكان خود مي كنند و از دنيا و زيبايي هاي آن مي گويند و آرزوهاي خودشان را در قالب قصه برايشان مي گويند. به تدريج ضمير ناخودآگاه كودك با مادر انس مي گيرد، به طوري كه اين جذبه و كشش كودك به مادر به واسطه همين قصه ها چندين برابر مي شود. پس از بزرگتر شدن آن ها، قصه هاي شفاهي مادر جاي خود را به روخواني داستان كودكانه مي دهند و مادر شروع به تصويرسازي قهرمان هاي افسانه اي و ايراني در ذهن هاي كودكان مي كند.

يكي از قصه هايي كه كودكان با آن ارتباط خوبي برقرار مي كنند داستان سفيد برفي است . يكي از مخاطبين ما كه در مهد كودك شيراز است اين داستان ار خوانده و براي ما خلاصه كرده است .

ملكهاي در وسط زمستان كنار پنجرهاي نشسته بود و مشغول قلاب بافي از روي طرحي از جنس درخت آبنوس بود كه انگشتش را زخمي ميكند.او با ديدن خون آرزو ميكند كه دختري كه از او به دنيا ميآيد پوستي به سفيدي برف و لباني به سرخي خون و مو وچشماني به سياهي قالب درخت آبنوس كه در دستانش بود داشته باشد.سال بعد دختري با همان ويژگيها كه ملكه آرزو كرده بود به دنيا ميآيد ولي ملكه هنگام وضع حمل ميميرد

اسم آن دختر را سفيد برفي مينامند. سال بعد شاه همسر ديگري براي خود اختيار ميكند ملكه جديد بسيار زيبا اما فوقالعاده مغرور بود.او آينهاي جادويي داشت كه قادر به تكلم بود يكي از وظايف آينه اين بود كه به ملكه اعلام كند كه او زيباترين فرد روي زمين است. هنگامي كه سفيد برفي به هفت سالگي ميرسد آينهٔ جادويي به ملكه ميگويد كه دختر ناتنياش گوي سبقت را در زيبايي از او ربودهاست. ملكه خمشگين ميشود و يك شكارچي را مأمور ميكند كه سفيد برفي را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نيست كند. شكارچي سفيدبرفي را به جنگل ميبرد تا بكشد ولي در آنجا دلش به رحم ميآيد و تنها او را در جنگل رها ميكند.  سفيدبرفي در حال جستجو در جنگل به كلبهٔ هفت كوتوله ميرسد و …

 

چگونه قصه كودكانه بگوييم؟

عدم توانايي در داستان پردازي ممكن است بسيار ناراحت كننده باشد، به خصوص وقتي فرزندتان هر شب از شما داستان جديدي بخواهد. ذهن كودكان دائما به دنبال كشف چيزهاي جديد است و به راحتي از موضوعي به موضوع ديگر معطوف مي ‎شود، بنابراين چگونه مي ‎توان توجه كودك را تا پايان يافتن قصه به خود جلب كرد، بدون اين كه شنونده را بشناسيم . براي گفتن قصه كودكانه به فرزندتان به وولك مراجعه فرماييد .

  • پيام آموزنده بدهيم
  • كلمات زيبا بكار ببريم
  • سبك بيان كودكانه باشد
  • موقعيت مناسب را براي گفتن قصه در نظر بگيريم

معرفي قصه سفيد برفي و هفت كوتوله

داستان سفيد برفي و هفت كوتوله را در مهد كودك كرج براي كودكان تعريف مي كردم . داستان سفيد برفي و هفت كوتوله داستان جذاب و دوست داشتني است كه والدين و مربيان مهد كودك مي توانند اين داستان زيبا و شيرين را براي كودكان در منزل و يا مهد كودك بخوانند و تعريف كنند. اين داستان موضوعاتي چون دوستي، مهرباني ، گروه محوري ، دوري از قضاوت ، پيروزي خوبي بر بدي ، تكريم شادي ، خوب بودن بدون قيد و شرط و هزاران مفاهيم و موضوعات عالي را به كودكان آموزش مي دهد. داستان سفيد برفي و هفت كوتوله توجه ويژه اي به خانواده و دوستي دارد. به گونه اي كه در متن اين داستان مهرباني و خانواده شرط رسيدن به خوشبختي عنوان شده است. ما به اين دنيا نيامده ايم كه تنها زندگي كنيم؛ بلكه يكي از معيارهاي خوشبختي ، بودن در كنار افرادي است كه دوستشان داريم و آن ها نيز ما را دوست دارند.

براي شنيدن داستان هاي آموزنده و داشتن سرگرمي براي كودكانتان به سايت وولك مراجعه فرماييد . همچنين مي توانيد براي ديدن كارتون هاي جذاب و معروف و يادگيري كاردستي و نقاشي نيز به سايت وولك برويد .

 

تعمير لپتاپ در محل

از آن جايي كه معمولا كاربران لپ تاپ از لپ تاپ هاي خود به طور مداوم استفاده مي كنند بنابراين احتمال خرابي لپ تاپ بسيار بالا است. لپ تاپ ها ممكن است به دلايل بسياري دچار مشكل شوند و شما نتوانيد فعاليت هاي خود را با آن انجام دهيد. تعميركاران و مركز تعميرات لپ تاپ بايد هرروزه تلاش كنند تا توانايي و مهارت خود را بالاتر ببرند و اكثر مشكلات لپ تاپ چه سخت چه نرم افزاري را بتوانند حل كنند. اگر وقت كافي را براي انتقال لپ تاپ آسيب ديده خود به مركز تعميرات نداريد، مي توانيد از خدمات تعمير لپتاپ در محل استفاده كنيد. استفاده از خدمات تعمير لپتاپ در محل در صرفه جويي در وقت و هزينه شما كمك مي كند. تعمير لپ تاپ در محل به اين صورت انجام مي شود كه پس از ثبت فرم توسط مشتري، كارشناس متخصص در زمينه تعمير لپ تاپ با مشتري تماس مي گيرد و پس از هماهنگي هاي لازم، تعميركار در محل مورد نظر مشتري حاضر شده و با حضور خود مشتري به تعمير لپ تاپ مشتري مي پردازد.

مودم ها نيز يكي از مهم ترين ابزاراتي است كه كاربران فعال در دنياي مجازي به آن نياز ضروري دارند. مودم ها نيز مي توانند به دلايل متفاوتي دچار خرابي و اختلال شوند زيرا اين ابزارات نيز به طور مداوم در حال استفاده هستند و معمولا كاربران زمان هاي بسيار كمي مودم خود را خاموش مي كنند. مانند لپ تاپ ها، خدمات تعمير مودم در محل نيز وجود دارند كه شما مي توانيد از آن استفاده كنيد. در خدمات مربوط به تعمير مودم در محل نيز مانند تعميرات لپ تاپ در محل، كارشناس يا تعميركار مربوطه در محل مورد نظر مشتري حضور پيدا مي كنند و با حضور خود مشتري به تعمير مودم مي پردازد.

تعمير كامپيوتر در محل نيز امكان پذير است. تعمير كامپيوتر در محل نسبت به تعمير مودم در محل و تعميرات لپ تاپ در محل بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند زيرا انتقال كامپيوتر به مركز تعميرات نسبت به مودم و لپ تاپ سخت تر است بنابراين استفاده از خدمات تعمير كامپيوتر در محل كمك بسيار زيادي به شما خواهد كرد.

 

داستان كودكانه خرگوش كوچولو

آن درك اصلي و اوليه از اجتماع، اعمال و رفتار مناسب و بطور كلي، زندگي را نشان مي دهد. اين دلايل، ديگر هيچ گونه احتمالي را براي شك و ترديد در خواندن يا نخواندن داستان كودكانه براي فرزندان خردسال هنگام خواب در شب، باقي نمي گذارد. مهم نيست كه شما چقدر خسته هستيد، چند دقيقه اي را براي خواندن حداقل يك داستان كوچك براي كودك خود پيدا كنيد. من به شما قول مي دهم كه آنها در آينده، از شما تشكر و قدرداني خواهند نمود. 

داستان كودكانه خرگوش كوچولو كه در مهد كودك تبريز نيز آن را براي كودكان تعريف مي كنند ، ساده، روان و بسيار پر هيجان است كه با تصاويري دقيق و واقع گرايانه همراه شده است. تصاويري ظريف كه با آبرنگ كار شده اند و در آن حيوانات، گياهان و فضاي مزرعه به درستي و با جزئيات بسيار به نمايش در آمده اند. قطع كتاب كوچك است و به همين دليل استفاده و در دست گرفتن آن براي كودكان آسان تر است.

متن كتاب از كنجكاوي ها و نافرماني هاي كودكاني سخن مي گويد كه خود ميل دارند تا همه چيز را تجربه كنند و در اين راه تمامي خطرات را به جان مي خرند، هرچند كه پايان كار چندان هم خوش آيند نباشد. داستان حاوي پيامي اخلاقي است مبني بر گوش دادن به حرف بزرگترها اما اين پيام را هنرمندانه و نامحسوس بيان مي كند.

گره‌هاي اين داستان بهانه‌اي براي تشويق كودكان به گفت و گو و به بوته آزمايش گذاشتن قضاوت اخلاقي آنان فراهم مي آورد. سؤالاتي نظير: تا چه ميزان بايد به حرف بزرگترها گوش داد؟ تا چه حد مي‌توان از نصايح ديگران پيروي كرد؟ در چه زماني حق داريم به حرف ديگران گوش ندهيم؟ آيا شما تا به حال كسي را از انجام كاري منع كرده‌ايد؟ چرا؟ اگر آن‌ها به توصيه شما توجه نكنند عصباني مي‌شويد؟ چرا؟ چرا ديگران مارا از انجام برخي كارها منع مي‌كنند؟ چه كسي حق دارد كه به ما امر و نهي كند؟ و بسياري سؤالات ديگر كه بنا به سن و قدرت درك و استدلال كودك مي توان طرح كرد.

داستان خرگوش كوچولو (پيتر ربيت) يكي از محبوب‌ترين كتاب‌هاي تصويري كودكان است. اين كتاب كه نويسنده و تصويرگر آن خانم بئاتريكس پاتر است براي اولين بار با همين قطع كوچك در سال ۱۹۰۲ به چاپ رسيده است. و تا كنون بارها و بارها تجديد چاپ شده و برنامه ها تلويزيوني، نمايش‌ها و باله‌هاي بسياري نيز بر مبناي آن ساخته شده است.

 

ردياب و پلاك خوان خودرو

ردياب خودرو آهن‌ربايي

اين نوع از ردياب‌ها داراي باتري در درون خود هستند و شما مي‌توانيد آن را به آساني و به صورت مخفي به قسمتي از بدنه ماشين چسبانده و در صورت نياز آن را جدا نماييد. باتري اين نوع جي پي اس خودرو قابليت شارژ شدن داشته و مي‌توان آن را در چندين محل مانند زير داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زير صندلي و... نصب كرد.

ردياب خودرو سيمي

ردياب‌هاي سيمي همان طور كه از نامشان مشخص است براي نصب نياز به جايي دارند كه بتوان سيم كشي مورد نياز را به راحتي انجام داد. برق اين دستگاه بر خلاف ردياب آهنربايي از برق ماشين گرفته مي‌شود و مي‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشين، زير داشبورد و يا محل چراغ ترمز و يا هر قسمتي كه بتوان برق آن را تامين كرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌اي نداريد از متخصصين و نصابان حرفه‌اي شركتي كه ردياب خودرو را از آن‌ها خريداري كرده‌ايد، بخواهيد تا آن را برايتان نصب نمايند. اما پيش از آن براي سهولت در نصب ردياب حتما جايي كه مدنظرتان است را انتخاب كنيد.

ويژگيﻫﺎى كليدي دوربين هاي تشخيص پلاك داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بيش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسايي كاراكترهاي ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربين ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آناليزهاي ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصوير تعبيه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى كمتر از 40 كيلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخيص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ كاراكترهاي ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. اين مكانيزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حركت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربين ﺻﺪق مي كند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عكس اﺻﻠﻰ، عكس بريده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ويديوي ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخيره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نياز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سيستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ كه خودرويي ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در ليست سفيد ﻗﺮار دارد و يا خير و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبيل ﺑﺎ ليست سفيد راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز كند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازديد كننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سيستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ويا اينكه دوربين ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اينتركام كنار درب امكان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مركز كنترل را ﻓﺮاﻫﻢ مي كند. در اﺗﺎق كنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نياز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. براي خريد هر يك از سيستم هاي امنيتي به دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو

اين روز ها كامپيوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلي روزمره ما است. لپ تاپ، كانمپيوتر يا مودم شما مي تواند به علت هاي متفاوتي دچار مشكل شوند و عملكرد آن ها دچار ايراد شود بنابراين تعميركاران ابزارات الكترونيكي هرروزه بايد در تلاش باشند تا مشكلات بيشتري را بتوانند حل كنند و توانايي و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ هاي برند هاي متفاوت به دلايل متفاوتي مي توانند دچار مشكل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشكل ناگهاني خاموش شدن لپ تاپ شديد بايد به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگرديد زيرا همانطور كه به احتمال زياد مي دانيد مراجعه به يك مركز تعميرات حرفه اي و مجرب از ابتدايي ترين اقدامات براي رفع مشكلات لپ تاپ است زيرا در صورتي كه شما به يك مركز تعميرات يا تعميركار حرفه اي مراجعه نكنيد ممكن است با بروز اشتباه در حين انجام اقدامات تمير لپ تاپ شما خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد كند و شما در نهايت هزينه چندبرابري را براي تعمير لپ تاپ خود صرف كنيد.

پاور كامپيوتر يكي از مهم ترين و ضروري ترين قطعات سخت افزاري به كار رفته در كامپيوتر است كه در صورتي كه دچار خرابي شود، عملكرد كلي كامپيوتر شما دچار مشكل خواهد شد. يكي از قطعات سخت افزاري اصلي ديگر كامپيوتر شما بدون شك فن كانمپيوتر است زيرا در صورت خرابي فن كامپيوتر، سلامت عملكرد تمامي قطعات ديگر كامپيوتر شما به خطر مي افتد. بالا رفتن دماي هر قطعه ي سخت افزاري احتمال خرابي آن را بالا مي برد. از آن جايي كه پاور يكي از مهم ترين قسمت هاي كامپيوتر است بنابراين در آن فن اختصاصي به كار رفته است و فن پاور كامپيوتر به فن اصلي كامپيوتر در راه خنك نگه داشتن پاور كامپيوتر كمك مي كند. بنابراين از سلامت فن پاور كامپيوتر خود مطمئن شويد.

تعميرات مربوط به مودم نيز يكي از حرفه هاي بسيار بااهميت امروزي است زيرا در صورتي كه مودم شما دچار مشكل شود ارتباط  لپ تاپ يا كامپيوتر شما به طور كلي با دنياي مجازي و اينترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتي كه مودم شما دچار خرابي شده است، به يك مركز تعميرات مخصوص برند مودم خود مراجعه كنيد به طور مثال اگر مودم شما از برند دي لينك است براي رفع مشكلات آن به مركز تخصصي تعمير مودم d-link مراجعه كنيد تا خسارت بيشتري به دستگاه شما وارد نشود.

 

 

خريد بهترين سيستم هاي امنيتي

دزدگير اماكن

دزدگير اماكن يكي از ملزومات امنيتي خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخير محسوب مي‌شود. محصولي كه از ابتدا با يك زنگ ساده بر روي درب‌ها و پنجره‌هاي خروجي خانه‌ها شروع به كاركرد، امروزه به كمك تكنولوژي توانسته است به اوج تكامل و كارايي خود برسد و بدون شك در آينده از اين هم پيشرفته‌تر خواهد شد. دزدگير اماكن وسيله‌اي است كه به كمك سنسورهاي حركتي نصب‌شده در اماكن مختلف مي‌تواند هرگونه حركت غيرقانوني در زمان‌هاي تعطيلي فروشگاه و يا سفر را از طريق تماس و يا پيامك به شما اطلاع داده و با كشيدن آژير بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور كند.

دوربين خودرو

دوربين خودرو از يك الي دو لنز تشكيل شده‌است كه مي‌توانيد در هر مكاني از خودرو خود نصب كنيد. اين دوربين‌ها كاربرد‌هاي مختلفي دارند اما مهم‌ترين كار اين دوربين‌ها، فيلم‌برداري از جلو، عقب و داخل كابين خودرو شما مي‌باشد كه با اين دوربين‌ها ميتوانيد تمامي وقايع اطراف خودرو خود را ضبط كنيد. حتي در بعضي از مدل‌ها مي‌توانيد تصاوير را بصورت آنلاين بر روي گوشي خود مشاهده كنيد و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شويد. از آن جايي كه در بعضي مدل‌ها چندين لنز وجود دارد، مي‌توانيد هر لنز را در مكان خاصي از خودرو نصب كنيد. با توجه به نياز شما دوربين‌هاي خودرو مي‌توانند كاربرد‌هاي بيشماري داشته باشند.

دورين مدار بسته

دوربين مدار بسته به منظور نظارت و يا ساير اهداف تصاوير و يا ويدئو ضبط مي كند. اين دوربين ها مي توانند دوربين فيلمبرداري باشند و يا ديجيتال! Walter Bruch مخترع دوربين مداربسته بود. هدف اصلي دوربين مداربسته گرفتن نور و تبديل آن به سيگنال ويدئويي است. زيربناي دوربين مداربسته يك سنسور CCD است. CCD نور را به سيگنال الكتريكي تبديل كرده و سپس پردازش سيگنال اين سيگنال الكتريكي را به سيگنال ويدئويي تبديل مي كند كه مي تواند روي صفحه ضبط يا نمايش داده شود. دوربين هاي ويدئويي يا آنالوگ هستند يا ديجيتال ، بدين معنا كه آنها بر اساس ارسال سيگنال هاي آنالوگ يا ديجيتال به يك دستگاه ذخيره سازي مانند ضبط صوت تصويري يا رايانه روميزي يا رايانه لپ تاپ كار مي كنند.

چرا هايك ويژن بخريم؟؟

۱. از نظر ميزان فروش جهاني

در ابتدا بايد گفت كه دوربين هايك ويژن ، جزو پرفروش ترين برندهاي جهان هستند. در مقايسه اين مطلب هايك ويژن بهتر است، در حقيقت هايك ويژن رتبه ۱ فروش جهاني در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ ميليون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ ميليون دلار دارد. به طور كلي هايك ويژن در برخي از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا داراي كيفيت بالاتري است. همچنين هايك ويژن در فروش دوربين هاي IP پيشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهاني اين محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود كرده است. اين رقم براي داهوا ۵.۵ درصد تخمين زده شده است.

۲. از نظر كيفيت ساخت

برند هايك ويژن در چند سال گذشته با ارائه كيفيت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغيير نگرش نسبت به برندهاي چيني در سطح جهاني شده اند. در بررسي كيفيت برند هايك ويژن متوجه مي شويم كه كيفيت ساخت و همچنين كيفيت تصوير برند هايك ويژن در محصولات مشابه ۱۵ الي ۲۰ درصد نسبت به بقيه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه كاري

در مقايسه اين موضوع كه هايك ويژن بهتر است شكي نيست، زماني كه موضوع رزومه كاري مطرح مي شود، اين بار نيز هايك ويژن با توجه به فروش تقريبا دو برابري نسبت به رقبا خود برخوردار است. هايك ويژن در مناطق بيشتري در جهان نصب شده و همچنين در مراكز مختلف اداري، تجاري از جمله سازمان ها، بانك ها، فرودگاه هاي بزرگ و … كه از درجه امنيت بالاتري برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قيمت

با توجه به موارد ذكر شده برند هايك ويژن در اكثر محصولات مشابه به صورت تقريبي معمولا ۱۰ الي ۲۰ درصد گران تر مي باشد. براي افرادي كه قيمت براي آنها در اولويت است برند هاي ديگر انتخاب مناسب تري است. ولي در صورتي كه در كنار قيمت تمام شده كيفيت محصول نيز برايتان حائز اهميت است برند هايك ويژن به شما توصيه مي شود.

دزدگير اماكن

دزدگيراماكن وسيله ايست براي اعلام سرقت از اماكن شما كه حتي بدون كابل هم قابل نصب است.انواع و مدل هاي مختلفي از دزدگيراماكن در بازار موجود است، اما دركل ساختار همه آن ها شبيه به هم است.يعني اكثر دزدگيرها داراي خط تحريك باز و خط تحريك بسته هستند كه محل وصل حسگر باز و حسگر بسته مي‌باشند.داراي كليد معمولي يا سوئيچ آلفا و يا قفل رمزي و يا كليد كنترل از راه دور جهت روشن و خاموش كردن دستگاه مي‌باشند.داراي كليد معمولي يا سوئيچ آلفا و يا قفل رمزي و يا كليد كنترل از راه دور جهت روشن و خاموش كردن دستگاه مي‌باشند. مدارات دزدگير شامل مدار شارژ باتري جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و داراي مدار آژير مي‌باشند.و در نهايت دزدگيرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژير دارند و ممكن است مجهز به تلفن كننده خودكار در هنگام تحريك نيز باشند.

دوربين ماركت ارائه دهنده بهترين محصولات امنيتي است و شما مي توانيد براي خريد و مشاهده قيمت ها به سايت آن مراجعه كنيد .

 

بهترين دوربين مداربسته

راهكار جديد فول كالر Full Color داهوا

تكنولوژي فول كالر يكي از جديدترين راهكارهاي ارائه شده توسط داهواست. دوربين هاي فول كالر داراي LED هاي قوي مي باشند كه همزمان از تكنولوژي استارلايت نيز بهره ميگرند. تركيب اين دو در شب باعث مي شود بتوان تصويري كاملا رنگي را در تاريكي شب توسط اين دوربين ها ضبط كرد. اگر چه ساير دوربين هاي مداربسته داهوا كه داراي LED نيستند اما تكنولوژي استارلايت را دارا مي باشند نيز قادرند تصاوير رنگي را در تاريكي شب نمايش دهند اما همين LED هاي تعبيه شده در دوربين مدار بسته داهوا Full Color سبب مي شود تا كمبود نور تا حد زيادي جبران شود.

دوربين شيائومي

يكي از دوربين‌هايي كه در فهرست بهترين دوربين هاي مدار بسته شيائومي قرار مي‌گيرد، دوربين مداربسته تحت شبكه مدل MJSXJ05CM Global است. اين دوربين در ميان يكي از جديدترين دوربين‌هاي تحت شبكه‌ شركت دوربين شيائومي قرار مي‌گيرد. اگر به دنبال يك دوربين مداربسته خوب براي محل‌هاي سرپوشيده هستيد بايد بدانيد كه اين گزينه‌ بسيار مناسبي براي شما به حساب مي‌آيد. همچنين بايد توجه داشت كه اين دوربين نبايد در معرض آب قرار بگيرد. نكته جالب اين است كه مي‌توان با دانلود و نصب اپليكيشن مخصوص شيائومي بر روي دستگاه‌هاي اندرويد و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتي به اين دوربين مدار بسته متصل كرد. اين دستگاه داراي اندازه‌ نسبتا كوچكي است و به همين جهت مي‌توان تقريبا آن را در هر محلي نصب كرد.

همچنين اين محصول در زمان ارسال به همراه چندين قطعه ارائه خواهد شد و به همين جهت مي‌توان آن را با استفاده از اين قطعات مخصوص هم به صورت ديواري و هم به صورت سقفي نصب كرد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي جالب اين دوربين مدار بسته اين است كه در شب نيز قابليت ديد دارد. اين دوربين داراي ويژگي اينفرارد است و در نتيجه مي‌تواند در فضاي كم ‌نور تا فاصله ۹ متري خود را پوشش دهد.

شايان ذكر است كه اين محصول مجهز به ميكروفون و اسپيكر داخلي نيز مي‌باشد. اين دستگاه داراي شيار حافظه است و مي‌توان در آن از كارت‌هاي حافظه MicroSD استفاده كرد و ظرفيت قابل پشتيباني آن برابر با ۶۴ گيگابايت است. شيار حافظه‌ اين دوربين مدار بسته در قسمت پاييني لنز آن قرار گرفته است و براي دسترسي به اين بخش بايد قسمت حاوي لنز را به سمت بالا بكشيد. اين دوربين داراي ديد ۱۱۵ درجه به بالا و پايين است و چرخش ۳۶۰ درجه نيز دارد. همچنين تصاوير اين دستگاه داراي كيفيت FULL HD است.

شما مي توانيد بهترين دوربين مدار بسته را از وبسايت دوربين مداربسته خريداري كنيد .