می نت واچ گالری

 

می نت واچ گالری، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین فروشگاه های ساعت در شهرستان گرگان به شمار می رود. پس از چندین سال تجربه فروش ساعت به صورت حضوری، می نت واچ گالری تصمیم گرفته است جهت سهولت کار مشتریان، فعالیت خود را به عنوان فروشگاه اینترنتی گسترش دهد. بدین ترتیب، تمام خریدارانی که در نقاط مختلف کشور زندگی می کنند می تواند به راحتی از محصولات با کیفیت و اصلی که می نت واچ گالری در اختیار آنها قرار می دهد، بهره ببرند.

خرید انواع ساعت مچی مردانه و مشاهده مدل ها و برندهای سازنده ی آن از طریق مراجعه به فروشگاه های آنلاین، برای بسیاری از افراد همانند افراد شاغل بسیار به صرفه می باشد. اکثر افراد شاغل به دلیل مشغله کاری که دارند فرصت کافی برای خرید لوازم مورد نیاز خود را ندارند. فروشگاه های آنلاین بدون محدودیت ساعت کاری و مرز جغرافیایی، برای خرید مایحتاج ها و لوازم مورد نیاز ایده ای بسیار عالی و سریع محسوب می شود. برخی مدل های ساعت را در مراجعه حضوری به فروشگاه های ساعت فروشی نمی توان خریداری کرد. زیرا همه فروشگاه های ساعت نمی توانند تمامی مدل های برندهای ساعت را موجود داشته باشند.

در چند سال اخیر خرید ساعت دیزل اصل در میان قشر جوان به شکل چشمگیری افزایش یافته است. به طور کلی برند دیزل یک برند عامه پسند به شمار می رود که در چند سال اخیر با توسعه فعالیت های خود در صنعت های مختلف موفق شده است تا جوانان بسیاری را به سمت استفاده از محصولات خود سوق دهد. با یک نگاه به مدل های جدید ساعت های دیزل به خوبی می توان دلیل این استقبال را متوجه شد. طراحی منحصر به فرد، شیک و روزمره بودن ساعت های دیزل از جمله دلایل محبوبیت آن در میان قشر جوان می باشد. ساعت های برند دیزل و همچنین برند سیکو را در میان خریداران ایرانی نیز از محبوبیت بسیار زیادی بهره مند می باشند. برای مشاهده مدل های مختلف آن می توانید به فروشگاه آنلاین می نت واچ گالری مراجعه کنید.

 

 

خرید ساعت

 

با توجه به افزایش ساعت های کپی و تقلبی در بازار، خرید ساعت کاسیو اصل کار بسیار دشوار شده است. شاید اولین مقصد برای خرید ساعت مراجعه به فروشگاه هایی هستند که به عنوان نمایندگی آن برند شناخته می شوند. مسلما خرید ساعت از فروشگاه های معتبر و نمایندگی می توان اصل بودن و کیفیت آن را برای خریداران تضمین کند. ساعت کاسیو نیز که در زمره ساعت های لاکچری قرار دارد، از تنوع بالای محصولات و مدل برخوردار می باشد. این امر برای افرادی که به استایل خود اهمیت زیادی می دهند، بسیار راضی کننده خواهد بود. زیرا این تنوع بالا، این امکان را در اختیار آنها قرار می دهد که برای هر استایل خود همانند استایل روزمره و یا استایل مجلسی، نوع خاص ساعت و متناسب با مکان و تیپ خود را انتخاب و خریداری کنند.

یکی دیگر از برندهای فوق لاکچری ساعت در جهان، ساعت های امگا می باشد. ساعت های امگا که به طراحی خاص و کیفیت بالای خود شهرت دارند، در همکاری جدید خود با برند معتبری دیگر یعنی سواچ، ساعت امگا سواچ را به جهانیان معرفی کردند. ساعت های کالکشن امگا سواچ در 11 مدل مختلف و براساس اسامی منظومه شمسی طراحی و نامگذاری شده اند. با الهام از ظاهر سیاره های منظومه شمسی برای انتخاب طرح و رنگ، ساعت های امگا سواچ دارای جنس بدنه بیوسرامیک می باشند. تمامی ساعت های کالکشن امگا سواچ برگرفته از سری ساعت امگا اسپید مستر موون واچ می باشند. علت اصلی شهرت سری اسپید مستر موون واچ، استفاده فضانوردان ناسا از این سری ساعت های امگا در ماموریت های فضایی از جمله تمامی ماموریت ها و سفرها به ماه می باشد.

یکی دیگر از دلایل استقبال از سری ساعت های امگا سواچ را قیمت استثنایی آنها می توان دانست. ساعت های امگا سواچ دارای رنج قیمت مختلف و معقولی می باشد که هر فرد دارای درآمد معمول، قادر به تهیه آن می باشد. البته این امر در کشور ما که هزینه ها بر اساس نوسان دلار تخمین زده می شود کمی دشوار می باشد. اما به طور کلی، ساعت های امگا سواچ با دلیل طراحی و قیمت بسیار خوبی که دارند، در زمان بسیار کوتاهی از عرضه به بازار در میان رده های سنی مختلف از طرفداران بسیاری برخوردار شده است.

 

نقاشی قوری

 

 

 

البته تنها فایده نقاشی کشیدن در مسیر روان درمانی نیست. به طور کلی نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی از جمله تقویت و افزایش ویژگی های مثبتی شخصیتی از جمله تقویت اعتماد به نفس، افزایش قدرت تصمیم گیری، افزایش قدرت تخیل، افزایش قدرت تصویرسازی و… دارد. در سایت وولک نمونه های نقاشی زیاذدی وجود دارد.  طرح نقاشی قوری می تواند یکی از طرح های جذاب برای پسر بچه ها باشد. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قوری می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. بنابراین کشیدن نقاشی قوری یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگر از جمله روش های آموزش غیرمستقیم محسوب می شود و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. هر نکته یا رفتاری که شما قصد آموزشش را به کودکان دارید اگر با بازی و سرگرمی همراه باشد، کودکان به سرعت آن را فرا می گیرند.

در اولین مرحله شما باید طرحی جذاب را برای کودک خود انتخاب کنید. طرح نقاشی قارچ بامزه می تواند طرحی جذاب برای کودکتان باشد که او را تشویق به کشیدن نقاشی قارچ یا طرح های جذاب دیگر کودکانه کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی قارچ یا هر طرح دیگری می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند و این امر باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی در فرزند شما می شود. همچنین ترکیب کردن رنگ ها و غیره باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود.

 

فرزند شما هنگام کشیدن نقاشی قارچ با طرح ها، الگو ها و رنگ های بیشتری آشنا می شود. همچنین هنگامی که کودک شما مشغول ترسیم نقاشی قارچ است می توانید با او درباره ی انوع سبزیجات و فواید آن ها صحبت کنید و از این طریق اطلاعات عمومی کودک خود را بالا ببرید یا او را به خوردن سبزیجات علاقمند کنید. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به اتمام می رساند باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود زیرا فعالیتی را تنهایی به پایان رسانده است. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی قارچ خود را به شما نشان می دهد شما با انتقاد از او می تواند روحیه ی انتقاد پذیری را در کودک خود افزایش دهید.

دانلود فیلم آواتار 2

 

با توجه استقبال بی نظیری که از تولیدات مجموعه شبکه خانگی صورت گرفته است، بسیاری از سازندگان فیلم و سریال اقدام به عرضه ساخته های خود از طریق این مجموعه می کنند. سریال ها و فیلم های مختلفی مختص مجموعه شبکه خانگی تولید می شوند که از طریق سایت ها و پلتفرم های مخصوص آنها قابل دانلود و مشاهده می باشند. به دلیل افزایش تقاضا و گسترش فعالیت های مجموعه شبکه خانگی، سایت ها و پلتفرم های مختلفی در سال های اخیر شروع به کار کرده اند. سایت دی دی فیلم با آدرس اینترنتی didifilm.com نیز از جمله سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی می باشد که در مدت زمان کوتاهی موفق به جذب مخاطبی بی شماری شد. بروز بودن محتویات و لینک های مستقیم و قانونی سایت دی دی فیلم باعث شده است مخاطبین از روش کار و فعالیت سایت دی دی فیلم نهایت رضایت را داشته باشند.

در کنار تمامی فیلم و سریال های ایرانی که در سایت دی دی فیلم با آدرس اینترنتی didifilm.com قابل دانلود و مشاهده می باشند، فیلم و سریال های خارجی مختلف و بسیاری نیز در دسترس علاقمندان قرار دارند. یکی از فیلم های دیدنی و بسیار جذاب سال های اخیر که در میان علاقمندان به فیلم و سینما از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد، فیلم میان ستاره ای است. فیلم میان ستاره از ساخته های کریستوفر نولان کارگردان سرشناس و محبوب در میان فیلم بازان است که در ژانر علمی و تخیلی ساخته شده است. از جمله هنرمندانی که در فیلم میان ستاره ای نقش آفرینی کرده اند می توان به متیو مک کاناهی، جسیکا چستین، مت دیمن، آن هاتاوی، تیموتی شالامی و ... اشاره کرد. در صورت تمایل برای دانلود فیلم میان ستاره ای می توانید از صفحه آن در سایت دی دی فیلم دیدن کنید.

یکی از فیلم های سینمایی که بسیاری از علاقمندان بسیار منتظر اکران آن می باشند، فیلم آواتار 2 می باشد. پس از گذشت 13 سال از اکران اولین قسمت آواتار، جیمز کامرون با قسمت دوم آواتار دوباره بر پرده های سینما باز خواهد گشت. سام ورتینگتون، زویی سالدانا، کیت وینسلت، سیگورنی ویور، وین دیزل .... از جمله ستارگانی هستند که در فیلم آواتار 2 به نقش آفرینی پرداخته اند. به محض عرضه لینک های دانلود فیلم آواتار 2، امکان دانلود آن از طریق سایت دی دی فیلم برای علاقمندان فراهم خواهد شد.

نقاشی کیوی

 

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 

نقاشی سنجاب

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

 

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.

نقاشی یوزپلنگ

 

کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه دارند. حالا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان هیجان انگیز و جذاب باشد، این علاق و تمایل در او افزایش پیدا می کند و در نتیجه شما می توانید کودکان امروزی را که به شدت علاقه به بازی های دیجیتال و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی دارند برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری دور کنید.

به عنوان مثال کودکانی که روحیه ی هیجانی دارند طرح نقاشی یوز پلنگ می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. بنابراین بهتر است طرح انتخابی شما با سلایق و علایق و روحیات کودک شما همخوانی داشته باشد تا او به کشیدن نقاشی طرح انتخابی شما مانند طرح یوز پلنگ تمایل بیشتری نشان دهد و اشتیاق بیشتری به گذراندن وقت خود با ترسیم نقاشی یوز پلنگ داشته باشد.

بهتر است برای این که کودکتان با نقاشی ارتباط بهتری داشته باشد طرح های نقاشی کودکانه که به سلایق، روحیات و علایق او نزدیک تر هستند را انتخاب کنید و به کودکان خود آموزش دهید. به عنوان مثال نقاشی لاک پشت های نینجا که در این صفحه بارگذاری شده است، می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به کشیدن نقاشی یا ساخت کاردستی شخصیت های کارتونی علاقمند هستند. همچنین شما با آموزش طرح نقاشی لاک پشت های نینجا می توانید کودک خود را از فواید دیگر نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

زمانی که کودکتان شروع به ترسیم نقاشی لاک پشت های نینجا می کند درواقع باید طرح نهایی نقاشی لاک پشت های نینجا را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودکان می شود و یکی از نشانه های کودکان باهوش قوی بودن قدرت تخیل آن ها است. همچنین کودکان به هنگام کشیدن نقاشی لاک پشت های نینجا یا هر طرح دیگری درواقع درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم هستند.

سایت کودک چه مشخصاتی باید داشته باشد؟

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید مانند سایتت وولک،  همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 

نقاشی عروس دریایی

 

 

برای این که اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن افزایش یابد باید طرحی جذاب را به آن ها برای ترسیم کردن پیشنهاد کنید. چرا نقاشی کوکی را به کودکان آموزش دهیم؟ معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

به عنوان مثال نقاشی کوکی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی کوکی است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی کوکی خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. برای اطلاعات بیشتر به سایت https://www.voolak.com/  مراجعه کنید.

برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید تا با روحیات او سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی عروس دریایی می تواند برای کودکان طرحی بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد چرا که معمولا عروس دریایی در اکثر کارتون ها و انیمیشن های مخصوص کودکان حضور دارد. برای این که کودکان هنگام کشیدن نقاشی عروس دریایی لذت بیش تری ببرند می توانید قصه ها یا شعر های کودکانه ی مربوط به نقاشی عروسی دریایی را برای آن ها بخوانید.

همچنین کشیدن نقاشی عروس دریایی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان از نظر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و حتی جسمی دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی عروس دریایی می کند باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی عروس دریایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی بالا یکی از ویژگی کودکان باهوش است. زمانی که کودک نقاشی عروس دریایی را به پایان می رساند اعتماد به نفس در شخصیت کودک افزایش می یابد.

 

نقاشی آلیس

 

برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل و اشتیاق آن ها را به انجام اینگونه فعالیت ها افزایش دهید بهتر است از طرح هایی که به روحیات و سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی آلیس می تواند طرحی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد؛ چرا که طرح نقاشی آلیس الهام گرفته از کارکتر انیمیشن و داستان آلیس در سرزمین عجایب است که برای اکثر کودکان بسیار جذاب است.

همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آلیس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می کند در واقع باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی آلیس را در ذهن خود تصویرسازی کند و این تصور به افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او کمک می کند و یکی از ویژگی های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین با آموزش نقاشی آلیس به کودکان خود در وولک، باعث افزایش و تقویت هوش او شوید و کودکان را از دیگر فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی آلیس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

یکی از راه های دور کردن کودکان از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی، سرگرم کردن کودکان به بازی ها و سرگرمی های مفیدی مانند نقاشی کشیدن است. برای این که فرزند خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل او را به نقاشی کشیدن افزایش دهید، لازم است تا در ابتدا طرحی که به روحیات کودک شما نزدیک تر باشد و با سلایق و علایق او همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. با انتخاب یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی ربات، می توانید کودکان را به نقاشی کشیدن تشویق کنید.

کودکان امروزی به تکنولوژی علاقمند هستند. بنابراین طرح نقاشی ربات برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی ربات می کندف باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی ربات را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در او می شود. یکی از ویژگی های بارز کودکان باهوش نیز قدرت خیال پردازی قوی است. به همین دلیل شما با آموزش نقاشی ربات به کودکان خود می توانید هوش و تمرکز او را به چالش بکشید.

نقاشی سیب زمینی

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.