ترانه كودكانه فارسي

در مهد كودك ها و مدارس پايه هاي ابتدايي بسياري از سرگرمي ها مانند سشاخت كار دستي ها متفاوت، خواند سرود هاي كودكانه، كشيدن نقاشي، خواندن داستان كودكانه كوتاه يا تماشاي كارتون كودكانه رواج دارد. اين سرگرمي ها جز سرگرمي هايي هستند كه مربيان يا حتي والدين با استفاده از آن ها مي توانند نكات بسيار آموزنده اي را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه كودكانه فارسي يكي از سرگرمي هاي بسيار تاثيرگذار و آموزنده براي كودكان است كه بسياري از والدين از سن بسيار كم فرزند خود علاقه به ياد دادن انواع ترانه هاي كودكانه به فرزند خود دارند. كودك سعي مي كند تا متن ترانه ي مورد نظر را حفظ كند و براي والدين خود بخواند. اينو امر باعث افزايش اعتماد به نفس در رشد شخصيتي كودك شما مي شود. شما با دسترسي به انواع ترانه هاي كودكانه به وسيله اينترنت و ابزارات الكترونيكي مي توانيد كمك بسيار زيادي به افزايش اعتماد به نفس در كودك خود شويد.

تماشاي كارتون كودكانه نيز فوايد بسياري بر روي كودكان دارد و يكي از مهم ترين و آسان ترين راه هاي آموزش زبان به كودكان استفاده از كارتون هاي كودكانه با زبان اصلي است. كودكان در سن كم توانايي ياد گيري زبان بسيار بالاتري نسبت به بزرگسالان دارد و همين امر باعث شده است تا والدين از سن بسيار كم كودك خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اكثر كارتون ها نكات آموزنده ي رفتاري بسيار زيادي را به كودك شما مي آموزند و بچه هاي امروزي نيز علاقه ي بسيار زيادي به تماشاي انواع انيميشن با داستان هاي متنوع و جذاب دارند. در مهد كودك ها نيز در بسياري از مواقع براي كودكان كارتون ها متفاوت پخش مي كنند و به صورت جمعي به نقد و بررسي كارتون مي پردازند تا مطمئن شوند كودك شما نكات آموزنده ي كارتون مورد نظر را ياد گرفته است.

دوربين آنالوگ داهوا / بيبي كم V380

 

دوربين آنالوگ داهوا

دوربين هاي آنالوگ داهوا به سه نسل تقسيم مي شوند :

AHD 

اين تكنولوژي اولين بار توسط كمپاني كره اي NextChip  وارد بازار شد و رزولوشن 720p راپشتيباني مي كرد. اما نسخه دوم آن كيفيت را به 1080p مي رساند. در ابتدا اين تكنولوژي به علت پشتيباني محدودي كه داشت مورد استفاده قرار نمي گرفت ولي با گذشت زمان و افت قيمت آن در بازار جا افتاد و مورد استفاده ي ساير برندها قرار گرفت.

CVI 

Composite Video Interface  به معناي رابط كاربري تصويري مركب است و اين تكنولوژي اولين بار توسط برند معتبر dahua ساخته شد و پس از مدتي برند هاي ديگر نيز به ساخت اين محصولات رو آوردند. در ابتدا اين تكنولوژي انحصاري شركت dahua بود اما بعد ها در سال 2016 اين كمپاني تصميم خود را عوض كرد و در نسخه سوم دوربين هايش پشتيباني از برند هاي ديگر را نيز انجام داد اما همچنان در دوربين آنالوگ داهوا hd پرچمدار است.

TVI 

ابداع گر اين تكنولوژي شركت چيپ سازي Techpoint است كه با چند شركت ديگر نيز همكاري داشته است و معتبر ترين اين شركت ها شركت هاي داهوا و هايك ويژن هستند كه رقباي خوبي نيز هستند. شركت هاي ديگري مانند Speco,CNB و KT&C و شركت هاي متفرقه ي ديگري نيز شامل پشتيباني از اين تكنولوژي هستند

بيبي كم V380

قطعا دوربين بي‌سيم تحت شبكه پروماكس مدل« V380 » با قابليت‌هاي بسياري كه دارد، مي‌تواند براي شما بسيار كارآمد باشد. اين دوربين بسيار سبك و جمع‌و‌جور، قابل استفاده به‌صورت سقفي و ديواري بوده و مي‌تواند محيط خود را بدون هيچ نقطه كوري بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما مي‌توانيد نصب اپليكيشن V380 روي PC و يا گوشي همراه Android و يا ios خود، محيط مورد‌نظر را از هر نقطه‌اي در دنيا به‌صورت آنلاين و با كيفيت HD و انتقال صدا با كيفيت بالا و به‌صورت دوطرف به‌راحتي كنترل نماييد. اين دوربين داراي شيار كارت حافظه با قابليت پشتيباني تا 64 گيگابايت است. نرم‌افزار قدرتمند اين دوربين مداربسته مي‌تواند تمام امكانات را يكجا در اختيار يك تا صد كاربر قرار دهد كه بدون وقفه مي‌توانند از اين امكانات استفاده كنند. هر كاربر متصل به دوربين به‌صورت مجزا مي‌تواند در PC و يا در گوشي همراه خود تصوير را با حالات مختلف به‌دلخواه خود به 2 يا 4 بخش تقسيم كرده و هركدام را جداگانه مديريت كند. اين دوربين پيشرفته درصورت قطعي برق حتي با پاوربانك هم كار خواهد كرد. بيبي كم V380 علاوه‌بر موارد ذكر شده داراي دو ويژگي منحصر‌به‌فرد و بسيار كارآمد است كه آن را از تمام هم رده‌هاي خود متمايز كرده است. دارا بودن شبكه بي‌سيم (Local) كه به شما اين امكان را مي‌دهد حتي در صورت نداشتن اينترنت بتوانيد به‌صورت مستقيم به دوربين وصل شده و تا فاصله بيش از 10 متر حتي با وجود مانع، تصوير را به‌صورت آنلاين مشاهده و مديرت كنيد. و همينطور سيستم امنيتي و دزدگير كه حين استفاده از دوربين مي‌توانيد با فعال نمودن سيستم دزدگير از اين ويژگي بسيار كارآمد آن بهرمند شويد.  براي خريد به دوربين ماركت مراجعه كنيد .

ترانه كودكانه

ترانه كودكانه / بازي كودكانه آنلاين / داستان صوتي

كودكان هميشه به شنيدن داستان كودكانه و قصه هاي متفاوت بچگانه علاقه ي زيادي نشان مي دهند. والدين نيز از سن بسيار كم معمولا قبل از خواب براي فرزندان خود قصه هاي كودكانه ي متفاوتي را مي خوانند. شما با انتخاب قصه هاي آموزنده ي كودكانه مي توانيد موارد و نكات آموزنده ي بسيار زيادي را به كودك خود بياموزيد. داستان صوتي يكي از بهترين راه هاي آموزش به كودكان است كه با پخش كردن انواع قصه هاي صوتي مي توانيد از سن بسيار كم به كودك خود انواع آموزش هاي رفتاري را بدهيد.

يكي ديگر از محتوا هاي بسيار سرگرم كننده براي كودكان در فضاي مجازي، ترانه كودكانه است. كودكان از شنيدن موسيقي ها و آهنگ هاي كودكانه بسيار لذت مي برند و تاثير بسيار مثبتي بر روي عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه هاي جذاب كودكانه و پخش كردن آن براي كودك خود مي توانيد باعث افزايش اعتماد به نفس فرزند خود شويد. زيرا اكثر كودكان هنگامي كه موسيقي يا ترانه اي را مي شنوند تلاش مي كنند تا متن آن آهنگ را حفظ كنن و براي والدين خود بخوانند. اين امر باعث افزايش اعتماد به نفس در كودك شما خواهد شد.

از ديگر سرگرمي هاي كودكان امروزي مي توان به بازي كودكانه آنلاين اشاره كرد. هزاران هزار بازي هاي آنلاين بچگانه با موضوعات متنوع در سايت هاي كودك وجود دارد كه كودكان علاقه ي بسيار زيادي به سپري وقت خود با انجام اينگونه بازي ها دارند. شما با انتخاب بازي هاي جذاب كودكانه مي توانيد كودك خود را با بازي هايي كه بر روي هوش فرزند شما تاثير مثبت دارند، سرگرم كنيد. بسياري از بازي هاي آنلاين كودكانه با هدف تقويت هوش كودكانه طراحي و ساخته مي شوند كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها هوش كودك خود را تقويت كنيد.

عكس نقاشي ساده

 

ويژگي هاي عكس نقاشي كودكانه شما مي توانيد ايده نقاشي ساده به كودكان خود بدهيد در حالي كه با كشيدن نقاشي ايده هاي جديد و خلاقي به ذهن كودك شما مي شود چرا كه اين كار باعث افزايش قدرت تخيل كودك شما مي شود. از هر قسمت نقاشي كودكان مي توانيد اطلاعاتي را به دست آوريد به عنوان مثال اگر كودك شما از روي عكس عكس نقاشي ساده نقاشي نكشيده باشيد و نقاشي او برگرفته از تصويرسازي و تخيلات ذهني كودك شما باشد، مي توانيد اطلاعات از نقاشي كودك خود به دست آوريد.

كودكان در ابتدا كه شروع به كشيدن نقاشي كردن مي كنند در واقع برگه را فقط خط خطي مي كنند و اين خط خطي كردن براي كودكان بسيار لذت بخش است. پس از دو سالگي كودكان سعي مي كنند تا خطوط و نقش هاي معني دار رسم كنند بنابراين در دوسالگي شروع به كشيدن خطوط دايره اي يا زاويه دار مي كنند.

نقاشي خروس يكي از طرح هاي محبوب كودكان به شمار مي رود. به دليل آسان بودن طرح نقاشي خروس مي توانيد طرح نقاشي خروس را به فرزند خود از سن بسيار كمك آموزش دهيد. همانطور كه مي دانيد كشيدن نقاشي يكي از راه هاي پيشرفت و شكوفايي استعداد هاي كودك شما به شمار مي رود. شما با استفاده از طرح نقاشي خروس مي توانيد فرزند خود را از سن بسيار كمك با انواع حيوانات آشنا كنيد و اين نوع آموزش هاي غيرمستقيم بيشترين تاثير را بر روي كودكان دارد زيرا با توجه به تحقيقات انجام شده نتايج نشان مي دهد كه آموزش غيرمستقيم بر روي كودكان با سن كم بيشترين بازدهي را دارد. بنابراين شما با استفاده از نقاشي خروس يا هزاران طرح نقاشي كودكانه ي ديگر مي توانيد نكات بسيار زيادي را به كودكان خود آموزش دهيد.

وولك با ارئه نقاشي هاي كودكانه متعدد، والدين را براي فراهم كردن اوقات فراغتي مفيد براي كودكان ياري مي نمايد.

نقاشي جديد كودكانه

به دلايل زيادي آموزش نقاشي مي تواند يكي از كار هاي دلنشين والدين براي كودكان خود باشد زيرا نقاشي براي كودكان كاري بسيار لذت بخش و با مزيت هاي بسيار است. نقاشي جديد كودكانه مي تواند به كودك شما براي برقرار كردن ارتباط با دنياي بيروني بسيار كمك كند و به مهارت هاي شناختي كودك شما كمك كند. روانشناسان مي توانند با استفاده از تحليل نقاشي هاي كودك شما نشانه هاي و ويژگي هايي از شخصيت كودك شما به دست آورند. يكي ديگر از دلايلي كه والدين به آموزش نقاشي براي كودكان مي پردازند اين است كه نقاشي كشيدن به هماهنگي حركات چشم ها و دست هاي كودك شما كمك مي كنند. كسب همچنين مهارت هايي در سن و سال كم براي كودكان بسيار با اهميت است بنابراين اين كه با آموزش نقاشي كودكان خود سعي كنيد تا آن ها را به نقاشي كشيدن علاقمند كنيد، به كودك شما كمك بسياري خواهد كرد.

از ديگر فوايد نقاشي مي توان به آموزش هاي غيرمستقيم اشاره كرد. به عنوان مثال كودك شما در حين ياد گرفتن و رسم كردن نقاشي ميوه به با انواع ميوه ها نيز آشنا مي شود و همچين با طرح ها، الگو ها و رنگ هاي مختلف نيز آشنا مي شود. اين امر به خودي خود كودك شما را براي حضور در مدرسه آماده مي كند و اين يكي از مهم ترين و اصلي ترين فوايد كشيدن نقاشي ميوه به هر نقاشي ديگري است. شما با آموزش نقاشي ميوه به به كمك ويديو بالا مي توانيد فرزند خود را از فوايد نقاشي كشيدن بهره مند سازيد و ويژگي هاي مثبت شخصيتي او را افزايش دهيد.

سايت هاي بسيار زيادي در حوزه ي كودك درحال فعاليت هستند كه محبوب ترين آن ها وولك مي باشد. وولك با داشتن محتوا هاي كودكانه مي تواند نياز شما را رفع كند. با مراجعه به آدرس voolak.com مي توانيد از اين محتوا ها استفاده كنيد.

دستگاه ضبط داهوا / داهوا XVR-1A04 / داهوا XVR-1A08

تصاوير ارسالي از دوربين , بسته به كيفيت دوربين داراي حجم متفاوتي از لحاظ بسته‌هاي اطلاعاتي است . دستگاه‌هاي DVR وظيفه دارند كه اطلاعات ارسالي از دوربين را فشرده كرده و با فرمت‌هاي استاندارد در حافظه جانبي دستگاه ضبط داهوا بايگاني نمايند. داهوا ذخيره ساز امكان پشتيباني از حافظه‌هاي سخت افزاري مختلف با ظرفيت‌هاي متفاوت را براي سيستم‌ها پيش‌بيني كرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اينترنال 6 ترابايتي مجموعا 12 ترابايت پشتيباني مي‌كند. مهمترين توانايي دستگاه‌هاي ركوردر دوربين مداربسته جهت ذخيره‌سازي و بايگاني تصاوير, فشرده سازي تصاوير دوربين مداربسته است. فشرده سازي بيشتر و بهتر باعث صرفه جويي بسياري در فضاي ذخيره‌سازي ( تعداد هارد كمتر و مدت ضبط بيشتر ) دارد. هم‌اكنون دستگاه‌هاي ذخيره ساز با فرمت‌هاي استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاوير دريافتي از دوربين‌هاي مداربسته را فشرده سازي مي‌كنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سري اقتصادي كوپر در اواخر سال 2018 توليد و وارد كشور شده، از ويژگي هاي مهم داهوا XVR-1A04 پنج وجهي بودن، تكنولوژي فشرده سازي تصوير H.264 و قابليت افزودن يك دوربين IP تا 2 مگاپيكسل با محدوديت پهناي باند 20 مگابايت بر ثانيه مي باشد.

داهوا XVR-1A08 

دستگاه دي وي ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترين محصولات سري توربو اچ دي كمپاني داهوا ميباشد كه از كيفيت و قيمت مناسبي برخوردار است. داهوا XVR-1A08 داراي ۸ پورت ورودي تصوير (BNC) و ۱ عدد ورودي و ۱ عدد خروجي صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجي تصوير HDMI و VGA فول اچ دي نيز ميباشد . ولتاژ ورودي اين دستگاه بين ۱۰ تا ۱۴ ولت و جريان مصرفي برابر با ۲ امپر از نوع جريان ثابت DCو مصرف برقي برابر با ۶ وات رانيز دارد . نحوه اتصال دوربين مداربسته به اين دستگاه از طريق كابل كواكسيال يا تركيبي به متراژ حداكثر ۵۰۰ متر و از طريق سوكت BNC نيز ميباشد .

 

نقاشي كودكانه آسان

فرزندان شما به وسيله كشيدن نقاشي با خود و جهان بيشتر آشنا مي شوند. آموزش نقاشي كودكان، خودشناسي و خودآگاهي آن ها را بالا مي برد بنابراين در رفتار و شخصيت آن ها تاثيرگذار خواهد بود. آموزش نقاشي و نقاشي كردن… امري است كه بيشتر از آن چه كه فكرش را كنيد بر روي خلق و خو و اخلاقيات، رفتار و شخصيت كودك شما تاثيرگذار است. مي توان با استفاده از فيلم آموزش نقاشي و فيلم نقاشي كشيدن، به كودكان خود از سن كم دانش منتقل كنيد. آموزش نقاشي كودكانه آسان و زيبا يك سرگرمي سالم و لذت بخش براي كودك شما است.

روانشناسان با بررسي نقاشي هاي كودكان مي توانند به برخي از ويژگي هاي شخصيتي كودكان دست يابند. نقاشي كشيدن بر روي جسم و روح كودك شما تاثير مثبتي مي گذارند. زماني كه كودك شما شروع به كشيدن نقاشي حيوانات يا طرح نقاشي كودكانه ي ديگري مي كند. در ابتدا بايد محيط پيرامون يا طرحي كه در فكر خود دارد را تصور كند سپس شروع به كشيدن نقاشي مورد نظر خود كند و اين امر باعث افزايش قوه تخيل و افزايش خلاقيت فرزند شما مي شود. كشيدن نقاشي حيوانات متفاوت به كودك شما از سن بسيار كم كمك مي كند تا با انواع حيوانات آشنا شود به همين خاطر است كه در مهدكودك ها از نقاشي براي آموزش بسياري از نكات به كودكان استفاده مي كنند زيرا همانطور كه مي دانيد بهترين راه آموزش به كودكاني كه سن بسيار كمي دارند اين است كه به طور غيرمستقيم آموزش ببينند. شما با مراجعه به سايت هاي مخصوص كودك مي توانيد به محتوا هاي كودكانه ي بسيار زيادي دست پيدا كنيد. وولك بهترين سايت با محتواي كودكانه است كه مي توانيد براي رفع نياز خود به آن مراجعه كنيد.

 

NVR داهوا

 كننده هاي ويدئويي شبكه اي در حال حاضر به يك جريان اصلي در عصر ارتباطات مبدل شده اند. با افزايش بيشتر توليد كنندگان دوربين هاي مداربسته و همچنين بالا رفتن تقاضا در اين زمينه مي توان گفت بسياري از توليدكنندگان و مصرف كنندگان، توليد و استفاده از سيستم NVR  را به  DVR ترجيح مي دهند.

اين امر با توجه به دلايلي مختلفي روي مي دهد. بنابراين بهتر است مزاياي سيستم NVR را در ذيل مورد بررسي قرار دهيد: 

ضبط كننده هاي ويدئو هاي شبكه اي  NVRداهوا با دوربين هاي IP همپوشاني دارند و تصاويري با 2 مگاپيكسل تا  12 مگاپيكسل (يا بالاتر) را توليد مي كنند، در حالي كه از دوربين هاي آنالوگ در سيستم امنيتي DVR چنين انتظاري نمي رود.
به همين دليل است كه بسياري از كاربران و تكنسين ها معتقدند با توجه به اينكه شما به هنگام استفاده از دوربين مداربسته نياز مبرمي به مشاهده دقيق جزئيات براي شناسايي چهره و ديگر اطلاعات فرد خاطي و مزاحم داريد؛ لذا سيستم هاي NVR بايد برنده شفاف سازي در اين امر باشند. با توجه به اينكه يكي از دردسرسازترين بخش هاي راه اندازي سيستم NVR يا DVR، كارهاي كابل كشي آن هاست. مي توان به عنوان يك خبر خوب گفت كه كابل كشي سيستم امنيتي NVR به آساني صورت مي گيرد و اين امر براي افراد مبتدي بسيار حائز اهميت خواهد بود. براي اين امر NVR WiFi از طريق شبكه بي سيم دوربين را راه اندازي مي كند. بنابراين نيازي به داشتن نگراني در مورد نحوه اجراي سيم ها در ضبط ويديو شبكه نخواهد بود. دوربين را داخل شبكه قرار دهيد و آن را وصل كنيد. طي اين امر PoE (Power over Ethernet) NVR هم قدرت و هم شبكه را توسط سيگنال هاي ارسالي از طريق يك كابل اترنت به دوربين ها فرستاده و آن ها را به آساني راه اندازي مي كند. يكي از بهترين سيستم هاي ضبط دستگاه NVR4232-4KS2 است كه داهوا آن را به دنيا عرضه كرده است . دوربين ماركت عرضه كننده بهترين سيستم هاي امنيتي در ايران ، براي ارائه خدمات به شما عزيزان آماده است . براي داشتن اطلاعات بيشتر به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

 

دزدگير سايلكس +SG8

ويژگي هاي دزدگير سايلكس +SG8

  • داراي 5 زون با قابليت تعريف هر زون به 8 حالت
  • تماس با خط ثابت و سيم‌كارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاريخ وقوع
  • 24 ثانيه پيام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پيام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic)
  • قابليت كنترل توسط نرم‌افزار اندرويد و iOS و همچنين تغيير تقريبا تمامي تنظيمات توسط نرم‌افزار اندرويد
  • دزدگير سايلكس +SG8 داراي ريموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابليت تعيين سطح دسترسي كاربران
  • داراي 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابليت ارسال SMS (فارسي) و تماس
  • امكان غيرفعال كردن موقت زون، ريموت و سنسور بي‌سيم در سيستم

دو دسته كلي دوربين مدار بسته IP وجود دارد: 

دوربين تحت شبكه داهوا متمركز كه به يك شبكه ضبط تصاوير مركزي نياز دارد . دوربين هاي مدار بسته آي پي غير متمركز كه به NVR مركزي نيازي ندارند چرا كه داراي عملكرد ضبط داخلي هستند و مي توانند تصاوير را مستقيما به روي هر وسيله استانداردي مانند كارت هاي (SD، NAS (Network Attached Stirage و يا دريافت كننده ها بر روي كامپيوتر، ذخيره نمايند.

در واقع سيستم نظارتي تحت شبكه عملكردي مانند كامپيوتر ها دارند، چرا كه به سرعت پس از دريافت اطلاعات از حسگر ها (كه مي توانند از نوع CCD و يا CMOS باشند) آنها را به اطلاعات ديجيتال تبديل مي كنند. اكثر دوربين مداربسته هاي داراي اين قابليت هستند كه مي توان از همان كابل شبكه (و بدون استفاده از كابلي مجزا) براي تغذيه آن استفاده نمود؛ اين مورد، يكي ديگر از تفاوت هاي اساسي دوربين مدار بسته آي پي با دوربين مدار بسته آنالوگ است؛ چرا كه محصولات آنالوگ به خاطر نياز به كابل كشي مجزا، زمان و هزينه بيشتري مصرف مي كند. دوربين هاي تحت شبكه نيز همانند ديگر تجهيزات شبكه، با استفاده از سيستم آي پي و به صورت wired و يا wireless داده هاي خود را منتقل مي سازند. با استفاده از اين سيستم مي توان صوت و تصوير را به راحتي انتقال داد. در نتيجه مي توان به سهولت و به صورت زنده، از فواصل دور نيز بر محيط مورد نظر تسلط داشت. براي خريد به سايت دوربين ماركت مراجعه فرماييد .

قيمت دوربين داهوا b2a21p

در مواقع بسياري هنگام سرقت ماشين يا تعقيب خودرو ها اگر ردياب ماشين در ماشين نصب شده باشد به راحتي مي توان آن را جستوجو و پيدا كرد؛ در واقع به نوعي امنيت خودرو تامين مي گردد. ردياب ها علاوه بر خودرو براي اشياء و مكان هاي ديگر هم مورد استفاده قرار مي گيرد. ردياب خودرو توسط جي پي اس مورد پوشش قرار مي گيرد.  gps خودرو يا ردياب خودرو توسط ارتش ايالت متحده آمريكا براي جستوجوي خودروها در جنگ توليد شده است. بسياري از افراد در دنيا هنوز از فايده اين سيستم براي زندگي و امنيتي كه خريد جي پي اس ماشين به خودروي آن ها مي دهد خبر ندارند و به دليل بالا بودن قيمتgps خودرو و شناختي كه در رابطه با آن ندارند ، اهميتي به اين موضوع نمي دهند .

داهوا يكي از شركت هاي سازنده بسيار محبوب است كه همواره بيش از 15 سال است در زمينه ي توليد فناوري و تكنولوژي امنيتي فعاليت مي كند و هميشه محصولات امنيتي با كيفيت و پركاربردي را به كاربران معرفي كرده است. البته بهتر است بدانيد كه قيمت مدل هاي دوربين هاي مداربسته داهوا با يكديگر تفاوت دارند. به عنوان مثال قيمت دوربين داهوا b2a21p ممكن است با محصول ديگري از داهوا تفاوت داشته باشد. اما تمامي محصولات داهوا نسبت به كيفيت و كارايي بالايي كه دارند، قيمت بسيار مناسبي نيز دارند.

دوربين ماركت يك سايت فروش دوربين هاي مداربسته اس تكه بدون واسطه قادر است تا تمامي محصولات امنيتي شركت هاي سازنده ي متفاوت را در كم ترين زمان ممكن تهيه كند. تمامي محصولات اين مجموعه داراي گارانتي هاي شركتي هستند. گارانتي شركتي محصولات شامل يك سال و نيم پشتيباني، هرگونه تعمير و در نهايت تعويض دستگاه مي باشد. بنابراين شما مي توانيد با مراجعه به سايت دوربين ماركت با خيال راحت تجهيزات امنيتي مورد نياز خود را تهيه كنيد و امنيت اموال و محيط اطراف خود را افزايش دهيد.