سیستم های نظارتی و امنیتی داهوا

سیستم های امنیتی داهوا در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا با توجه به فناوری های به کار رفته و قیمتی که دارد، مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. در سری دوربین های آنالوگ داهوا، اطلاعات و تصاویر با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده داهوا فرستاده می شوند؛ اگرچه ممکن است دوربین های آنالوگ در برابر تکنولوژی و فناوری های دوربین های تحت شبکه و بی سیم داهوا، حرفی برای گفتن نداشته باشد؛ اما برای کسانی که می خواهند از دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی برای سازمان ها و مکان هایی که جزییات تصویر برایشان، از اهمیت بالایی برخوردار نیست، می تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت دوربین داهوا در جهان تکنولوژی با توجه به المان های متعددی تعیین می شود؛ داهوا به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید کننده دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی در سراسر دنیا، دوربین های امنیتی با قیمت های مقرون به صرفه به بازار امنیت جهانی عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت دوربین های این کمپانی می توانید به مراکز معتبر فروش دوربین داهوا، مراجعه نمایید.

علاوه بر دوربین های آنالوگ داهوا و انواعی که گفته شد، دوربین های گردشی یا اصطلاحا اسپید دام داهوا نیز طرفداران زیادی دارند؛ این دوربین های به علت زاویه چرخش 360 درجه و تصویر برداری در تمام زوایا محبوبیت و کارایی بالایی را در میان کاربران دوربین های مدار بسته  دارند. برای کاربرانی که به دنبال دوربینی با نصب آسان و کارایی و کیفیت تصاویر بالاتر برای اماکن خود می گردند، استفاده از دوربین های گردان داهوا گزینه مناسبی است.

برای خرید دوربین و سیستم های امنیتی از مراکز معتبر، می توانید با مشاوران ما در داهوا وان در ارتباط باشید. حتی اگر نمی دانید دقیقا به چه نوع سیستم امنیتی برای سازمان و مجموعه خود نیاز دارید، می توانید با کارشناسان داهوا وان در ارتباط باشید و مشاوره های رایگان و لازم را برای حفظ امنیت اماکن خود انجام دهید.

همان طور که گفته شد دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار نیستند؛ و جزییات تصویر در اطلاعات ارسالی برای این دوربین ها، خیلی قابل تحلیل نیست، اما برای رویت در فضاهای کلی و زوایای دید کلی تر، استفاده از دوربین های مدار بسته انالوگ داهوا، برای کسانی که می خواهند هزینه های بالایی را صرف سیستم های امنیتی مجموعه خود کنند، توصیه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.