كاردستي گربه

كودكان هميشه به داستان ها و قصه هاي متنوع كودكانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان مي دهند. شما با روايت داستان هاي متنوع كودكانه مي تواند فرزند خود را فوايد گوش دادن به داستان هاي كودكان بهره مند كنيد زيرا اكثر داستان ها و قصه هايي كه براي كودكان روايت شده اند پند هاي اخلاقي را در خود گنجانده اند تا كودكان از راه غيرمستقيم اين پند ها را ياد بگيرند و همانطور كه مي دانيد آموزش غيرمستقيم بيشترين تاثير را روي كودكان دارد.

كودكان علاقه بسياري به كار با كاغذ و قيچي دارند و با نظارت والدين مي توانند اين كار را به راحتي انجام دهند . اشيائي هم وجو دارند كه براي كودكان جالب هستند مثل صدف قطعا زماني كه به شما كشور سفر مي كنيد يكي از هيجان انگيز ترين كارهايي كه بچه ها انجام مي دهند جمع آوري صدف از ساحل است. اما مي توانيد از همين علاقه استفاده كرده و به آن ها ساخت كاردستي صدف تنها با كاغذ را آموزش دهيد.

كاردستي يكي از فعاليت سالم و سرگرم كننده است كه هر كودكي از انجام آن لذت خواهد برد. ويديو كاردستي گربه اي كه در اين صفحه قرار دارد يكي از طرح هاي محبوب در بين كودكان است كه مي توانيد با آموزش كاردستي گربه به فرزند خود او را از فوايد ساخت كاردستي گربه يا هر كاردستي ديگري بره مند سازيد. حتي ساخت كاردستي گربه يا طرح هاي ديگر كاردستي به كودك شما كمك مي كند تا مهارت هاي ديگر خود را نيز تقويت كند و باعث شكوفايي استعداد هاي كودك شما مي شود. كاردستي گربه يكي از كاردستي هاي بسيار آسان است كه كودك شما به تنهايي نيز از پس ساخت آن برمي آيد اما حتي اگر در حين ساخت كاردستي گربه از پدر يا مادر خود يا حتي فرد ديگري مانند مربي مهد كودك خود يا دوست خود كمك بگيرد اين امر باعث تقويت و رشد رفتار اجتماعي كودك شما مي شود.

 

 

 

كاردستي آدم برفي

والدين امروزه مي توانند با فعاليت هاي كودكانه متنوع مانند ساخت كاردستي يا قصه گويي براي كودكان خود آن ها را در منزل به راحتي سرگرم كنند تا مانع رفتن كودكان به محيط بيرون شوند و از فرزند خود در برابر ويروس كرونا محافظت كنند. همچنين مي توانيد با كمك سايت هاي كودك به قصه هاي صوتي دست پيدا كنيد و به عنوان مثال قصه صوتي حسن كچل را براي كودك خود پخش كنيد.

ساخت كاردستي يكي از فعاليت هاي هيجان انگيز و محبوب در بين كودكان است. به خصوص اگر طرح انتخابي شما يك طرح كاردستي دوست داشتني مانند كاردستي قورباغه باشد، فرزند شما تمايل بيشتري براي ساخت كاردستي نشان مي دهد. كاردستي يك فعاليت فيزيكي و حركتي است كه فوايد بسيار زيادي براي كودك شما دارد. كاردستي قورباغه يك كاردستي بسيار آسان و راحت است كه با وسايل بسيار ابتدايي قابل ساخت است. ويديو كاردستي قورباغه اي كه در بالا مشاهده مي كنيد، تنها به كمك كاغذ ساخته شده است. به كاردستي هايي كه مانند اين كاردستي قورباغه تنها به كمك كاغذ و تا كردن آن ساخته مي شوند، كاردستي هاي اوريگامي مي گويند.

به عنوان مثال كاردستي آدم برفي يكي از طرح هاي بسيار محبوب و جذاب براي كودكان است كه مي توانيد به راحتي تمايل ساخت كاردستي آدم برفي را در كودك خود به وجود آوريد. از جمله مزايايي كه ساخت كاردستي آدم برفي يا هر كار دستي ديگري براي كودك شما دارد اين است كه خلاقيت و توانايي انجام كار هاي فيزيكي را در كودك شما تقويت مي كند. همچنين ساخت كاردستي آدم برفي مي تواند كمك بسياري از شكوفايي مهارت ها و استعداد هاي ديگر فرزند شما كند. ساخت بسياري از كار دستي ها مانند كاردستي آدم برفي بايد به كمك ديگران انجام شود و شايد فرزند شما نتواند به تنهايي به ساخت كاردستي آدم برفي بپردازد و بنابراين به كمك نياز داشته باشد.

 

مهد كودك اراك

يكي از ويژگي هاي مثبت يك مهد كودك اراك اين است كه به برنامه ي تغذيه ي كودكان توجه ويژه شود. زير تغذيه يكي از دغدغه هاي بزرگ همه ي والدين است. برنامه غذايي مناسب براي كودكان مي تواند بسيار كم كننده و مفيد باشد. بي شك يك انتخاب مناسب در بين مهد كودك هاي خوب اراك، بايد برنامه غذايي منظمي را براي كودكاني كه در آن مهد كودك اراك ثبت نام مي كنند ارائه دهد.

قيمت مهد كودك ايلام از جمله مواردي است كه بسيار از عوامل مختلف بر روي آن تاثير گذار هستند. ميزان امكاناتي كه يك مهد كودك در ايلام در اختيار كودك و والدين آن قرار مي دهد، تاثير مستقيم بر روي شهريه مهد كودك هاي ايلام دارد. همچنين بعضي مهدكودك در برنامه كاري خود اردو هاي تفريحي دارند كه اين اردو ها نيز بر روي شهريه مهد كودك هاي ايلام تاثيرگذار است. بهترين مهد كودك ايلام قطعا امكانات بسيار زيادي دارد و اين امكانات بر شهريه آن نيز تاثيرگذار است.

و همچنين درباره ويژگي هاي بهترين مهد كودك، به عنوان مثال قاعدتا بهترين مهد كودك بجنورد بايد بهترين ويژگي هاي مربوط به يك مهد كودك خوب در بجنورد را نيز داشته باشد تا از ساير مهد كودك هاي بجنورد متمايز شود. البته بهتر است با توجه به روحيات فرزند خود و ملاك هاي شخصي خودتان از بين بهترين مهد كودك هاي بجنورد، مناسب ترين مهد كودك بجنورد را براي فرزند خود انتخاب كنيد. در صورتي كه انتخاب نادرستي براي مهدكودك مناسب كودك خود داشته باشيد، اين اشتباه تاثيرات منفي بسيار زيادي بر روي رشد شخصيتي كودك شما خواهد گذاشت اما اگر مناسب ترين و بهترين مهد كودك بجنورد را براي كودك خود انتخاب كنيد، شاهد تاثيرات بسيار مثبت و تقويت ويژگي هاي خوب زيادي بر روي شخصيت كودك خود مي شويد.

 

 

 

 

نقاشي جديد

كودكان معمولا از سن 18 ماهگي كشيدن نقاشي كودكانه ساده را شروع مي كنند و به همين خاطر براي اينكه با دست باز اين كار را شروع كنند شما بايد ابزار هاي متنوعي را در اختيارشان بگذاريد مثل مداد، گچ، مداد شمعي، آبرنگ يا گواش و قلم‌مو البته همراه با كاغذي كه بدون خط باشد تا كودك براي كشيدن نقاشي جديد قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگير نكند و فضاي باز تري داشته باشد .

بعضي از افراد گمان مي كنند كه فعاليت ها و سرگرمي هايي ماند كشيدن نقاشي مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اينكار علاقه اي ندارند در صورتي كه اينطور نيست. كودكان با كشيدن نقاشي احساسات خود را بروز مي دهند و از طريق كشيدن طرح هاي مختلف نقاشي احساساتي كنوني و يا احساسات گذشته خود را به تصوير مي كشند. به همين خاطر است كه روانشناسان متخصص كودك معتقد هستند كه مي توان با بررسي طرح هاي رسم شده توسط كودكان به اطلاعات و ويژگي بسياري زيادي از شخصيت شكل گرفته در آن ها پي برد. نقاشي ماشين يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي ماشين تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند.

امروزه بسياري از فعاليت ها از طريق فضاي مجازي و اينترنت انجام مي شود. شما براي آموزش نقاشي طرح هاي متنوع و مختلف كودكانه ي جذاب مي توانيد به سايت هايي با محتواي كودك مراجعه كنيد. وولك يك سايت با محتواي كودكانه است كه تعداد بسيار زيادي ويديو و عكس هاي آموزش نقاشي كودكانه در آن جاي گرفته است.

 

نقاشي كودكانه

 

كشيدن نقاشي كودكانه تاثيرات متعددي روي ذهن بچه ها دارد. بعضي از كودكان براي آموزش و يادگيري نقاشي ها علاقمند به ديدن فيلم هاي آموزشي هستند و براي بعضي ديگر از آن ها ديدن عكس نقاشي به عنوان الگو كفايت مي كند و دوست دارند مراحل كشدن نقاشي كودكانه را خودشان در ذهنشان ترسيم كنند و به نقاشي كشيدن مشغول شوند.

بعضي از تاثيرات نقاشي كودكانه را باهم بررسي مي كنيم:

بالارفتن تمركز كودكان با كشيدن نقاشي كودكانه: نقاشي كودكانه براي پر كردن اوقات فراغت كودكان و بالا رفتن تمركز ذهني آن ها در كودكي و به خصوص در بزرگسالي، تاثيرات فوق العاده اي دارد.

ايجاد هماهنگي ميان اعضاي بدن: نقاشي كودكانه به ايجاد هماهنگي ميان دست و ذهن كمك مي كند. هم چنين اگر كودكي دچار نارسايي اين هماهنگي ميان اعضاي بدن خود باشد، در تمرينات نقاشي مي توانيد هر چه زودتر اين مشكل را براي او حل كنيد. هم چنين هرچه هماهنگي اعضاي بدن بيشتر باشد، توانايي حل مسئله نيز بيشتر در كودك شما تقويت مي شود.
تاثير بسيار زياد نقاشي كودكانه در اعتماد به نفس كودكان: عكس العمل هاي بزرگسالان به نقاشي كودكان تاثير بسيار زيادي در ساختار اعتماد به نفس كودكان دارد. لدا بهتر است سعي كنيد با انرژي هاي مثبت، به افزايش اعتماد به نفس فرزند خود كمك كنيد.

تقويت تخيل در كودكان: نقاشي هاي كودكانه قوه تخيل كودكان را تقويت مي كنند؛ كودكان با كشيدن تخيلات و تصورات خود روي كاغذ يا بوم، به بزرگترها كمك مي كنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسير رشد كمك كنند. به عنوان مثال كشيدن نقاشي خانواده همراه با اعضاي بيشتر به ما كمك مي كند تا بفهميم كودك به داشتن خواهر يا برادري در كنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشي كودكانه از او بپرسيد كه هدف و قصد او از كشيدن نقاشي چه بوده تا از ذهنيات او بهتر و بيشتر آگاه شويد.

ديدن ويديوهاي آموزشي نقاشي هاي كودكانه، هم كودكان را به كشيدن نقاشي هاي متفاوت تشويق مي كند و هم ايده هاي جديدي را به ذهن كودكان براي كشيدن نقاشي اضافه مي كند. ويديوهاي آموزش نقاشي توت فرنگي، آموزش نقاشي اسب يا حيوانات ديگر، و يا عكس و پوستر هاي نقاشي هاي متعدد، ايده هاي بسيار خوبي را به ذهن كودكان اضافه مي كند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان مي شود.

براي ديدن ويديوهاي جذاب آموزش نقاشي كودكانه و ايده هاي جديد براي نقاشي كودكان مي توانيد به وبسايت كودكانه وولك به نشاني http://www.voolak.com مراجعه نماييد.

 

 

كاردستي پرنده

شما با روايت داستان هاي متفاوت و محبوب و يا پخش كردن قصه هاي صوتي مانند قصه صوتي شنل قرمزي درواقع چندين هدف را به صورت همزمان براي كودك خود دنبال مي كنيد. روايت داستان و قصه براي كودكان فوايد بسيار زيادي بر روي عواطف كودك شما دارند. در دنيايي كه كودكان در حصار ناامني قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدين هستند و به قولي نمي توانند كودكي كنند ، بهتر است شرايطي را فراهم كنيد تا در خانه و با كمترين و كم هزينه ترين وسايل اسباب سرگرمي آن ها را فراهم كنيد . يكي از راحت ترين كاردستي هايي كه كودك شما مي تواند بسازد ، كاردستي پرنده است.

كاردستي پرنده تنها با يك كاغذ ساخته مي شود و از فنون اريگامي در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا كردن كاغذ مي تواند كاردستي پرنده خود را بسازد. حتي مي تواند با اين كاردستي  پرنده در خانه اتاق خود را تزئين كرده و با اين كار اعتماد به نفس او نيز افزايش ميابد و اين كار موجب حس استقلال در او مي شود.

كودكان علاقه زيادي به حيوانات دارند و به راحتي در اين دوران مي توانند با حيوانات دوست شوند . اما بعضي از حيوانات دور از دسترس مي باشند و نمي توان آن ها را به خانه اورد يا با خود به پارك برد . ولي مي توان نقاشي يا كاردستي اين حيوانات را كشيد . مثلا كاردستي گاو كه به احتي در اين كليپ ساخته شده و حتي كودك بدون كمك والدين هم مي تواند آن را بسازد . كاردستي گاو به ساده ترين شكل ممكن قابل ساختن توسط كودكان است و هيچ گونه خطري ندارد . تنها چن برش لازم دارد كه ميتوانيد قبل از ساخت كاردستي گاو خودتان آن را انجام دهيد .

 

 

ليست مهد كودك تبريز

 

اكثر والدين مي دانند كه مهد كودك تاثيرات بسيار مثبتي بر رشد شخصيتي و تربيت كودكان دارند. از آن جايي كه مهد كودك ها تاثير مستقيم بر روي كودكان دارند بنابراين هنگام انتخاب يك مهد كودك در اهواز براي ثبت نام كودك خود، حتما بايد ملاك هايي را براي خود قرار دهيد و بهترين مهد كودك اهواز را براي فرزند خود انتخاب كنيد. با بررسي ليست مهد كودك تبريز مناسب ترين مهدكودك را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

شناخت بهترين مهد كودك شيراز كار سختي است زيرا مهد كودك هاي زيادي در اين شهر وجود دارد و هر يك به نحوي از لحاظ كيفي اهميت دارند . بهترين مهد كودك شيراز ، بايد نزديك ترين مهد كودك به محل زندگي شما باشد . بايد قيمت مهد كودك شيراز را در هر منطقه بررسي كرد تا بتوان بهترين مهد كودك شيراز و مناسب ترين از لحاظ قيمت را انتخاب كرد . داشتن فضايي مناسب و تميز مخصوصا براي كودكان زير سه سال يكي از ويژگي هاي مهم براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز است . داشت مربي هاي زياد كه هر يك وقت خود را اختصاص به دو يا سه كودك دهند نيز از خصوصيات بهترين مهد كودك شيراز است . شما براي يافتن بهترين مهد كودك شيراز بايد بدانيد از لحاظ فرنگي چگونه فرزند شما را تربيت مي كنند و البته انتخاب با خودتان است .

قيمت مهد كودك اصفهان توسط اداره كل بهزيستي اين استان براي تمامي مهد كودك هاي اصفهان، با توجه به شرايط منطقه زندگي اعم از روستا، بخش و شهر ها تعيين مي شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادي كشور، تعرفه قيمت مهد كودك در اصفهان و شهريه ثابت آن ها نيز توسط اين سازمان دستخوش تغييراتي مي شود. شهريه متغير مهد كودك در اصفهان، بنا بر برنامه هاي مدون هر مهد كودك اصفهان تغيير مي كند؛ بديهي است هر چه امكانات و برنامه هايي كه مهد كودك براي كودكان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهريه قيمت مهد كودك در اصفهان بالاتر خواهد بود.

 

مهد كودك ساري

 

مهد كودك، اولين محيط و مكان اجتماعي و عمومي كه كودكان شما در آن حضور پيدا مي كنند. مهد كودك ساري مي تواند تاثيرات بسيار مثبتي بر روي كودك شما بگذارد و بلعكس در صورت انتخاب اشتباه در مهد كودك ساري شما تاثيرات بسيار منفي را در هنگام رشد شخصيتي كودك خود مشاهده خواهيد كرد. بنابراين در انتخاب مهد كودك ساري يا هر شهري كه در آن ساكن هستيد براي كودك خود نهايت دقت را به خرج دهيد تا به جاي تاثيرات مثبت شاهد تاثيرات منفي بر روي فرزند خود نباشيد.

ثر والدين مي دانند كه مهد كودك تاثيرات بسيار مثبتي بر رشد شخصيتي و تربيت كودكان دارند. از آن جايي كه مهد كودك ها تاثير مستقيم بر روي كودكان دارند بنابراين هنگام انتخاب يك مهد كودك در اهواز براي ثبت نام كودك خود، حتما بايد ملاك هايي را براي خود قرار دهيد و مهد كودك درجه يك اهواز را براي فرزند خود انتخاب كنيد.

تقريبا همه كودكان دوست دارند تنها نباشند و در زمان هاي بيداري با همسالان خود در ارتباط باشند، اين ارتباط مي تواند به صورت بازي كردن با آن ها يا صحبت كردن و همفكري با همسالانشان باشد؛ به همين دليل است كه مهد كودك ها براي كودكان از جذابيت خاصي برخوردارند؛ مكاني پر از كودكان هم سن و سال كه امكان بازي و سرگرمي و شيطنت با يكديگر را دارند. اما اين كه بهترين زمان براي به مهد كودك رفتن كودكان چه سني است و تا چه سني بايد كنار والدين باشند و چه زماني جداشدن براي آن ها سهل مي شود، موضوعي بسيار مهم است.

طبق نظر كارشناسان و روانشناسان كودك، بهترين سن براي مهد كودك رفتن 2ونيم تا 3 سالگي كودك مي باشد؛ چراكه كودك در اين سن، آمادگي جدا ماندن از مادر را بيشتر از قبل دارد. تا قبل از اين سن، كودكان بيشتر دوست دارند كنار والدين خود باشند و اغلب به بازي هاي فردي با اسباب بازي هاي خود مي پردازند، در حالي كه از 3 سالگي به بعد، اغلب كودكان به بازي هاي جمعي با همسالان خود علاقمند مي شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراين با بررسي ليست مهد كودك اصفهان كودك خود را در يك مهد كودك خوب ثبت نام كنيد.

 

 

عكس نقاشي كودكانه

نقاشي كردن يكي از سرگرمي هاي لذت بخش و در حين حال آموزشي و بسيار مفيد براي كودكان شما است. كودكان معمولا از يك سالگي به بعد شروع به كشيدن نقاشي ميكنند. كودكان شما با كمك گرفتن از تخيلات خود يا از روي عكس نقاشي كودكانه، شروع به كشيدن نقاشي مي كنند. تعداد زيادي عكس نقاشي ساده و طرح ساده نقاشي در اينترنت و فضاي مجازي وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آن ها كودك خود را به كشيدن نقاشي تشويق كنيد زيرا اكثر كودكان از اين كه از روي عكس نقاشي كودكانه و عكس نقاشي ساده، نقاشي كنند بسيار لذت مي برند. همچنين كودك شما مي تواند از سنين بسيار كم با استفاده از تعدادي طرح نقاشي رنگي و طرح نقاشي كودكانه با رنگ ها آشنا شود.

نقاشي درخت، مي تواند كودكان را با خلقت ها و آفرينش هاي خداوند آشنا كند. درختان در متون مذهبي معاني خوبي دارند و به طور كلي نماد خوبي هستند. شما مي توانيد در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت كنيد و او را راهنمايي كنيد كه درختان چه معني مي دهند. از چوب درهتان كاغذ توليد مي شود ميوه درختان را ني خوريم و برگ بعضي از درختان خاصيت دارويي براي ما دارد. اينكه يك درخت چكونه كاشته مي شود و ريشه مي دهد و سپس ساقه هايش رشد مي كنند. پس از ساقه ها برگ ها مي رويند و پس از چندين سال ، تنمه درختان رشد مي كند و تبديل به چوب مي شود. در نهايت با شكوفه دادن و سپس تبديل شكوفه به ميوه يك درخت پربار خواهيم داشت. با كشيدن نقاشي درخت همراه با ميوه هايش مي توانيد نتيجه نهايي رشد درختان را به كودك خود بياموزيد. براي مشاهده طرح هاي بسيار جذاب آموزش نقاشي كودكانه مي توانيد به آدرس voolak.com مراجعه كنيد. سايت وولك با محتوا هاي جذاب كودكانه قادر است تا هر گونه نياز شما و كودكتان را رفع كنيد.

نقاشي جديد

كودكان معمولا از سن 18 ماهگي كشيدن نقاشي كودكانه ساده را شروع مي كنند و به همين خاطر براي اينكه با دست باز اين كار را شروع كنند شما بايد ابزار هاي متنوعي را در اختيارشان بگذاريد مثل مداد، گچ، مداد شمعي، آبرنگ يا گواش و قلم‌مو البته همراه با كاغذي كه بدون خط باشد تا كودك براي كشيدن نقاشي جديد قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگير نكند و فضاي باز تري داشته باشد .

بعضي از افراد گمان مي كنند كه فعاليت ها و سرگرمي هايي ماند كشيدن نقاشي مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اينكار علاقه اي ندارند در صورتي كه اينطور نيست. كودكان با كشيدن نقاشي احساسات خود را بروز مي دهند و از طريق كشيدن طرح هاي مختلف نقاشي احساساتي كنوني و يا احساسات گذشته خود را به تصوير مي كشند. به همين خاطر است كه روانشناسان متخصص كودك معتقد هستند كه مي توان با بررسي طرح هاي رسم شده توسط كودكان به اطلاعات و ويژگي بسياري زيادي از شخصيت شكل گرفته در آن ها پي برد. نقاشي ماشين يكي از طرح هايي است كه شايد براي پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراين اينطور نيست كه كشيدن نقاشي تنها براي دختر بچه ها جذاب باشد بلكه اين طرح هاي انتخابي شما است كه كودك شما را براي كشيدن آن طرح مانند طرح نقاشي ماشين تشويق كند يا خير. كشيدن نقاشي يكي از فعاليت هاي فيزيكي سرگرم كننده كودكان است كه به رشد فعاليت ها و مهارت هاي حركتي كودكان كمك بسيار زيادي مي كند.

امروزه بسياري از فعاليت ها از طريق فضاي مجازي و اينترنت انجام مي شود. شما براي آموزش نقاشي طرح هاي متنوع و مختلف كودكانه ي جذاب مي توانيد به سايت هايي با محتواي كودك مراجعه كنيد. وولك يك سايت با محتواي كودكانه است كه تعداد بسيار زيادي ويديو و عكس هاي آموزش نقاشي كودكانه در آن جاي گرفته است.