بودجه لازم برای طراحی لوگو

لوگو بخش مهمی از هویت یک برند است. باور کنید هزینه ای که باید برای طراحی یک لوگوی شیک و به اصطلاح پدر مادر دار کنار بگذارید، از هزینه های دیگری که برای برندینگ باید پیش بینی کنید و متحمل شوید، بسیار کمتر است. لوگو به برند شما جان می دهد و کمک می کند که شما در ذهن مخاطبانتان جاودان بمانید.

اما هزینه طراحی لوگو چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های کسب و کار، شما می خواهید هزینه طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید، بسنجید. مانند هر سرویس دیگری، انواع مختلفی از قیمت ها و بسته های طراحی لوگو وجود دارد، لیست قیمت طراحی لوگو در نهان استدیو بر اساس نوع لوگو و طرح مد نظر شما می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از تعرفه قیمت ها می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

در مجموعه نهان لوگو ها از یک تعرفه عادی برای تمامی فعالین در حوزه ها برخوردار هستند و تعرفه لوگوهای ارزان نیز برای مشتریان عزیز تعیین شده است. تعرفه های ارزان برای آن دسته از مشتریانی است که در ابتدای راه اندازی یک فعالیت کوچک برای خود هستند و دوست دارند که از لوگو به عنوان هویت بصری و شناسنامه برند خود استفاده کنند.

بنابراین اگر یک فعالیت کوچک و استارتاپی در ابتدای مسیر هستید که دوست دارید مسیر برندینگ خود را اصیل طی کنید، می توانید از تعرفه قیمت طراحی لوگو ارزان استفاده کنید و لوگوی برند خود را داشته باشید. نموه کارهای انوع ارزان لوگو در وبسایت نهان استدیو در دسترس شما عزیزان است و می توانید با خیالی آسوده طرح و سبک لوگوی مد نظر خود را انتخاب نمایید.

در بحث هزینه های مربوط به طراحی لوگو، پیشنهاد من به شما این است که ابزار های آماده و رایگان برای طرح نهایی استفاده نکنید. موضوع مهم در این مورد این است که استفاده از وبسایت های ایگان و ابزار ها بد نیست و می توانید برای نشان دادن سبک و نظر و سلیقه خود به طراح برای طراحی لوگو از آن ها کمک بگیرید تا فکرتان به هم نزدیک تر شود؛ اما طرح نهایی لوگو را با طرح های آماده هدر ندهید؛ این کار از خاصیت منحصر به فرد بودن برند شما به شدت می کاهد.

قبل از سفارش طراحی لوگو می توانید نمونه کرهای طراحی لوگوی نهان را در وبسایت این مجموعه به نشانی https://nahanstudio.com ببینید و با استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان، لوگوی منحصر به فرو و حرفه ای را برای فعالیت انتخاب نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.