قیمت هارد دیسک وسترن دیجیتال برای ذخیره داده ها

هارد دیسک ها یک جزو مرکزی برای ذخیره سازی ویدیو ها می باشند که به صورت 24 ساعته می توانند فعال باشند و تصاویر و داده ها را در خود ذخیره کنند. هارد دیسک ها در دستگاه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند که در همه ی آن ها هم همین وظیفه را بر عهده دارند. نقش هارددیسک ها در دوربین های مدار بسته غیر قابل انکار است. شاید اصلی ترین نقش را بتوان به آن ها نسبت داد؛ چون در صورت غیبت آن ها، دیگر نمی توان به چیزی که دوربین مدار بسته رویت کرده، استناد کرد. قیمت هارد دیسک وسترن دیجیتال برای ذخیره داده ها به ظرفیت آن بستگی دارد و این هارددیسک ها از 500 مگابایت تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی دارند که بسته به نیازتان می توانید آن را انتخاب کنید.

در کنار هارد دیسک ها، یکی دیگر از تجهیزات لازم برای راه اندازی سیستم امنیتی در اماکن، سوییچ شبکه است. سوییچ شبکه وظیفه متصل کردن دستگاه های موجود در شبکه را دارد. سوییچ شبکه با سوییچ یا عوض کردن، بسته های داده را برای ارسال و دریافت به دستگاه مقصد وصل می کند. سوییچ شبکه درواقع پلی میان شبکه ها برای انتقال داده ایجاد می کند. قیمت سوییچ شبکه داهوا با کارایی سوییچ برای سیستم، رابطه مستقیم دارد. تعداد پورت های سوییچ شبکه و امکاناتی که در انتقال داده در اختیار سیستم قرار می دهد، کارایی سوییچ شبکه ها را از هم متمایز می سازد.

همه ی دوربین های مدار بسته به سوییچ شبکه نیاز دارند، چه قصد خرید دوربین مداربسته آنالوگ داهوا را داشته باشید و چه تحت شبکه، فرقی نمی کند؛ برای خروجی تصویر در دستگاه ضبط کننده، نیاز به سوییچ شبکه خواهید داشت. در دوربین های تحت شبکه، عملکرد سوییچ های شبکه به این ترتیب است که دوربین به پورت سوییچ متصل شده و از پورت uplink سوییچ، یک کابل شبکه به پورت دستگاه  nvr متصل شده و ارتباط صوتی و تصویری بین دوربین ها و دستگاه nvr برقرار می شود.

برای خرید محصولات داهوا، ما به شما مرکز تخصصی داهوا وان را پیشنهاد می کنیم. داهوا وان و محصولات داهوا می توانند امنیت را در حد استانداردی به شما عزیزان هدیه دهند. با خرید از داهوا وان علاوه بر داشتن گارانتی و ضمانت پشتیبانی، می توانید از مزایای نصب دوربین و خرید تجهیزات وابسته سیستم های امنیتی نیز بهره مند شوید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان و کسب اطلاعات بیشتر با وبسایت مجموعه در ارتباط باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.