انواع لوگو تصویری در هویت بصری

در بحث طراحی لوگو با 3 نوع لوگو مواجه هستیم؛ لوگو تایپ، لوگوی تصویری و لوگوی ترکیبی که از ترکیب لوگوتایپ و تصویری با هم به دست می آید. طراحی لوگو تایپوگرافی در نهان استدیو با استفاده از روش های مدرن و ایده های به روز جهانی انجام می شود. طراحان نهان استدیو با عناصر مهم لوگو آشنا هستند و با به کارگیری روش های جدید و ایده های جهانی تلاش می کنند تا بهترین شناسنامه را برای برند شما خلق کنند.

انواع لوگو خود به اقسام مختلفی تقسیم می شود؛ مثلا در بخش لوگوتایپ با انواع و کاربرد فونت ها سر و کار داریم. مثلا یک سری فونت ها هستند که برای یه سری از مشاغل و فعالیت های مناسب هستند و بر عکس یه سری فونت ها مناسب سازمان ها و فعالیت های تجاری نیستند و بدون شک شناخت درست فونت و کاربردهایشان در پروسه طراحی لوگو برای طراحان حرفه ای خیلی کمک کننده هست.

در لوگوهای تصویری نماد تصاویر و عناصر و ابزار هایی می توان آن ها را برای ساخت لوگو، خلق کرد، برای طراحان لوگو خیلی مهم هستند. انواع لوگو تصویری در هویت بصری با استفاده از تصاویر واقعی یا تصاویر کارتونی یا اصطلاحا وکتور خلق می شوند و لوگو تصویری حتی محدود به این دوتا هم نیست و کاری فراتر از این در ذهن و قلم طراح هست. این که طراح بتواند با استفاده از ابزاری که دارد، تصاویر و نمادهایی را خلق کند که بتواند رسالت و پیام اصلی فعالیت تجاری را از آن فهمید، اصلا در یک پاراگراف خلاصه نمی شود.

لوگوهای تصویری را شاید بتوان پیچیده تری نوع لوگو معرفی کرد؛ در نمونه های جهانی به ندرت می توان معانی را در نگاه اول از یک لوگوی تصویری درک کرد؛ ساعت ها فکر و تحلیل حاصل گرافیکی زیبا و جذاب شده است که ما می بینیم؛ ساعت ها و سال ها تحلیل هم گاهی همه ی عنا ها را از درون یک لوگو بیرون نمی آورد. اینجا خلاقیت و نبوغ طراحی پا به عرصه ظهور می گذارد و خودنمایی می کند. بله لوگو شناسنامه ای اصیل از هویت برند شماست.

در مجموعه نهان استدیو، تیم طراحی لوگو با شناخت و آگاهی لازم از هر حوزه، طراحی هویت بصری برند شما را با افتخار پذیراست. تنها با مراجعه به وبسایت نهان استدیو به نشانی https://nahanstudio.com و مشاهده نمونه کارها، به خوبی می توانید کیفیت و دانش تیم طراحی لوگو را درک کنید.

خرید پکیج دوربین داهوا از داهوا وان

کمپانی داهوا برای دوربین های مدار بسته شهرت ماندگاری ایجاد کرد و ارزش افزوده عالی را به سیستم های امنیتی در سراسر جهان افزود. امروزه خرید پکیج های اقتصادی داهوا یکی از بهترین گزینه های پیش رو برای تمامی کسانی است که به دنبال راه اندازی یک سیستم امنیتی در اطراف خود هستند. خرید پکیج دوربین داهوا در داهوا وان شامل خرید دوربین مدار بسته داهوا، دستگاه ضبط کننده داهوا، سیم و کابل، هارد دیسک و همه ی تجهیزاتی است که برای راه اندازی ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت دستگاه چند کاره داهوا در حالت عادی و به صورت تکی، بیشتر از زمانی است که همین دستگاه ضبط کننده را داخل پکیج دوربین داهوا از نمایندگی رسمی داهوا وان تهیه می کنید. لذا از هر جهت خرید پکیج برای شما عزیزان به صرفه تر است. با کاربرد های نظارتی و امنیتی که دوربین های مدار بسته برای برقراری امنیت از خود نشان داده اند، سال های زیادی است که انتخاب عموم افراد جامعه برای امنیت سی سی تی وی ها هستند.

خلاه بگویم دوبین مار بسته کار راه انداز است. چه بخواهید چک کنید کارمندتان در شرکت خوب کار می کند یا نه، چه بخواهید زمانی که سرکار هستنید، کودکتان و مراقبش را در منزل چک کنید، می توانید از دوربین های مدار بسته استفاده کنید. این قابلیت زنده دوربین های مدار بسته است.

اما دوربین های مدار بسته در کاربردهای امنیتی با فناوری های پیشرفته تری همراه هستند. فناوری هایی مثل تشخیص حرکت، تشخیص حرارت، استارلایت، ضبط و انتقال صدا قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته را تا حد قابل توجهی بالا برده اند. فرض کنید سارقی به مغازه شما حمله کرده و یکی از وسایل مهم شما را به سرقت برده است. با داشتن دوربین مدار بسته استارلایت، به راحتی می توانید با استفاده از ویدیو های ضبط شده توسط دوربین مدار بسته، نحوه وقوع سرقت را مشاهده نمایید.

اگر دوربین مدار بسته شما از فناوری تشخیص چهره استفاده کند، به راحتی می توانید با سنسور های تشخیص چهره و آلارم های تنظیم شده در دوربین در هنگام نصب دوربین مدار بسته، متوجه ورود افراد ناشناس به حوزه استحفاظی دوربین شوید و حتی از وقوع سرقت نیز جلوگیری کنید.

مثالی که برایتان در این مطلب گفتیم، تنها بخشی از کاربردهای فناوری های یاد شده در دوربین های مدار بسته به شمار می آید. در ابعاد و موقعیت های گسترده تر، مسلما کاربرد این فناوری ها و استفاده از دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی نیز گسترده تر می شود.

پروژه طراحی لوگو برای شرکت های بزرگ

 

لوگو مشخصه ی اصلی هر کسب و کار و فعالیت تجاری محسوب می شود. شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ ملزم به داشتن لوگو و یک هویت بصری برای فعالیت خود هستند تا بتوانند گارانتی ماندگاری خود در ذهن مخاطبان را به دست آورند. چه خودتان ایده ای برای طراحی لوگوی خود داشته باشید و با طراح در میان بگذارید و چه همه چیز را از ابتدا از او بخواهید؛ لوگوی شما در نهایت باید بتواد تاثیر عمیقی روی مخاطبان شما بگذارد.

سپردن پروژه طراحی لوگو برای شرکت های بزرگ به استدیو های طراحی حرفه ای لوگو و ست اداری کسب و کار، کار معقولی است. معمولا شرکت های بزرگ از قدم اول شروع فعالیت های کسب و کار، یعنی انتخاب اسم برای فعالیت، تا رسیدن به بازاریابی و برندینگ، از تیم های تخصصی برای جلو بردن مسیر موفقیت در کسب و کار استفاده می کنند.

از ایده پردازی تا رسیدن به یک شناسنامه اصیل و حرفه ای برای برند، در نهان استدیو انجام می شود. کارشناسان حرفه ای ما درمجموعه نهان آماده اند تا به شما عزیزان کمک کنند با کمترین نگرانی، بهترین هویت را برای برند خود بسازید. کافیست اعتماد نهان را در دل خود آشکار سازید.

نهان استدیو برای شما عزیزان مملو از نمونه کارهای حرفه ای و فوق العاده در انواع سبک های مختلف لوگویی است که شما می توانید با دیدن این نمونه های طراحی لوگو برای برند مشابه و یا حتی رقبای خود، با لوگو ها بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتری سفارش لوگو تصویری خود را در نهان به انجام برسانید.

در مجموعه نهان هم چنین شما عزیزان می توانید از خدمات دیگر برای سایت هویت برند خود نیز بهره مند شوید؛ خدمات طراحی سایت، طراحی ست اداری، طراحی کارت ویزیت در کنار طراحی لوگو در نهان استدیو به دست کارشناسان حرفه ای و متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ انجام می شود و پلن برندینگ شما در درستان بچه های نهان، به خوبی به تکامل می رسد.

سایت بدون داشتن محدودیت زمانی و مکانی شما را با کاربرانتان مرتبط می کند، ست اداری، اصالت و اورجینال بودن شما را به رخ رقبایتان می کشد و داشتن کارت ویزیت در شبکه سازی شما با مخاطبان نقش پررنگی را ایفا می کند؛ تمامی این موارد دست به دست هم می دهند و برند شما را می سازند. برای خواندن فواید مهم تر این خدمات و مشاوره رایگان با کارشناسان نهان استدیو می توانید به وبسایت این مجموعه به نشانی https://nahanstudio.com مراجعه نمایید.

سیستم های نظارتی و امنیتی داهوا

سیستم های امنیتی داهوا در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می شود. دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا با توجه به فناوری های به کار رفته و قیمتی که دارد، مخاطبان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. در سری دوربین های آنالوگ داهوا، اطلاعات و تصاویر با استفاده از کابل کواکسیال به دستگاه ضبط کننده داهوا فرستاده می شوند؛ اگرچه ممکن است دوربین های آنالوگ در برابر تکنولوژی و فناوری های دوربین های تحت شبکه و بی سیم داهوا، حرفی برای گفتن نداشته باشد؛ اما برای کسانی که می خواهند از دوربین های مدار بسته و سیستم های امنیتی برای سازمان ها و مکان هایی که جزییات تصویر برایشان، از اهمیت بالایی برخوردار نیست، می تواند گزینه مناسبی باشد.

قیمت دوربین داهوا در جهان تکنولوژی با توجه به المان های متعددی تعیین می شود؛ داهوا به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید کننده دوربین مدار بسته و سیستم های امنیتی در سراسر دنیا، دوربین های امنیتی با قیمت های مقرون به صرفه به بازار امنیت جهانی عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت دوربین های این کمپانی می توانید به مراکز معتبر فروش دوربین داهوا، مراجعه نمایید.

علاوه بر دوربین های آنالوگ داهوا و انواعی که گفته شد، دوربین های گردشی یا اصطلاحا اسپید دام داهوا نیز طرفداران زیادی دارند؛ این دوربین های به علت زاویه چرخش 360 درجه و تصویر برداری در تمام زوایا محبوبیت و کارایی بالایی را در میان کاربران دوربین های مدار بسته  دارند. برای کاربرانی که به دنبال دوربینی با نصب آسان و کارایی و کیفیت تصاویر بالاتر برای اماکن خود می گردند، استفاده از دوربین های گردان داهوا گزینه مناسبی است.

برای خرید دوربین و سیستم های امنیتی از مراکز معتبر، می توانید با مشاوران ما در داهوا وان در ارتباط باشید. حتی اگر نمی دانید دقیقا به چه نوع سیستم امنیتی برای سازمان و مجموعه خود نیاز دارید، می توانید با کارشناسان داهوا وان در ارتباط باشید و مشاوره های رایگان و لازم را برای حفظ امنیت اماکن خود انجام دهید.

همان طور که گفته شد دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا از کیفیت تصاویر بالایی برخوردار نیستند؛ و جزییات تصویر در اطلاعات ارسالی برای این دوربین ها، خیلی قابل تحلیل نیست، اما برای رویت در فضاهای کلی و زوایای دید کلی تر، استفاده از دوربین های مدار بسته انالوگ داهوا، برای کسانی که می خواهند هزینه های بالایی را صرف سیستم های امنیتی مجموعه خود کنند، توصیه می شود.