اسم دخترانه -

اسم دخترانه  / اسم پسر به روز / voolak.com

 

هر پدر و مادری دوست دارند بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند. این بهترین های می تواند شامل بهترین اسباب بازی، بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق، بهترین مهد کودک و ... شوند. اما پیش از تمامی این مسائل، پدران و مادران باید برای کودک خود اسم انتخاب کنند. انتخاب اسم برای کودک هنوز به دنیا نیامده، می تواند در عین اینکه فعالیتی سرگرم کننده و جالب باشد، از بسیاری جهات سخت و دشوار نیز شود. گستردگی دنیای اسامی، اختلاف سلیقه ها و بسیاری مسائل جانبی دیگر ممکن است پدران و مادران برای انتخاب یک اسم پسرانه یا اسم دخترانه برای کودک خود به تفاهم نرسند. به همین دلیل است که برای راحتی کار خود، به سمت روش های کمکی می روند.

این روش های کمکی که به آن اشاره کردیم، می تواند شامل روش های مختلفی شوند. یک روش که سنتی ترین روش ممکن نیز می باشد، مشورت و هم فکری گرفتن از اطرافیان و دوستان می باشد. مسلما بسیاری از اقوام و آشنایان نیز همانند پدر و مادر ذوق و شوق اضافه شدن عضوی جدید به خانواده را دارند. آنها نیز با اظهار نظرات خود در رابطه با جدیدترین اسامی دختر و یا بهترین اسم پسر به روز که به گوششان رسیده است، سعی می کنند تا به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، هم فکری لازم را بدهند.

یک راه دیگر را می توان استفاده از کتاب های اسم و یا الهام گرفتن از شخصیت های داستان های مورد علاقه پدر و مادر دانست. کتاب های اسم با داشتن معانی و همچنین ریشه اسامی کار پدر و مادر را بسیار راحت خواهند کرد. گذاشتن اسم کاراکتر مورد علاقه پدر و مادر که در فیلم یا کتاب آن را دیده اند نیز یک روش دیگر برای انتخاب اسم کودکان است.

اما سریع ترین روش که راحت ترین نیز می باشد، استفاده از سایت های کودک و نوجوان است. در اکثر سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، مطالب آموزنده و مفیدی قرار دارند که می توانند به والدین کمک های فراوانی کنند. علاوه بر این گونه مطالب، دسترسی به اسامی و همچنین آشنایی با معانی مختلف آنها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده است. یکی از این سایت ها که می توان از مطالب آن استفاده کرد، سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  است.

اسم پسرانه

اسم پسرانه / اسم دخترانه پر طرفدار / voolak.com

 

در اکثر مواقع زمانی که خبر بارداری شنیده می شود و یا حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک، پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب یک اسم دخترانه پر طرفدار و اسم پسرانه جذاب به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دخترانه پر طرفدار و انتخاب اسم پسرانه جذاب برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از شیرین ترین کارهایی است که پدران و مادران انجام می دهند. اما این فعالیت جذاب  می تواند با سختی های خاص خود نیز همراه باشد. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت کودک خواهد بود.

نظر سنجی از دوستان و مشورت کردن با اعضای فامیل یکی از واضح ترین روش هایی است که حتی در حالت عادی نیز به خودی خود انجام می شود. زیرا همه افراد فامیل و دوستان از اضافه شدن عضوی کوچک به خانواده هیجان زده هستند و دوست دارند تا به هر نحوی که شده در انتخاب اسم آن مشارکت داشته باشند. به همین دلیل است که در دورهمی های خانوادگی و دوستانه بازار اظهار نظر در رابطه با اسم کودک هنوز متولد نشده، بسیار داغ خواهد بود!

سایت وولک با آدرس اینترنتی http://www.voolak.com  با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، از جمله سایت هایی است که می تواند نه تنها در انتخاب اسم بلکه در بسیاری از موارد دیگر به پدران و مادران کمک های فراوانی کند. سایت وولک، مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج دوره رشد و کودکی در اختیار پدران و مادران قرار می دهد. پدران و مادرانی که دارای فرزندی با این مشکلات هستند به راحتی می توانند با مطالعه مطالب سایت وولک با راهکارهای مقابله این مشکل، آشنا شوند. علاوه بر مطالب پزشکی که برای کمک به والدین در سایت وولک قرار داده شده است، وولک به فکر کودکان نیز بوده است. در سایت وولک انواع آموزش ها و نکات مفید تحصیلی برای کودکان نیز قرار داده شده است. تمامی این آموزش ها که شامل ساخت انواع صنایع دستی و یا نقاشی طرح های مختلف می شوند، به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می گیرند.

نقاشی هدیه /

نقاشی هدیه / نقاشی ترن هوایی / وولک

 

نقاشی هدیه برای کودکانی که به دریا علاقه دارند می تواند جذاب باشد. همچنین پدر و مادر ها می توانند هنگامی که کودکشان به کشیدن نقاشی هدیه مشغول است با او شعر ها و قصه هایی مربوط به هدیه دادن و کادو گرفتن را بخوانند و از این راه اطلاعات بیشتری را به کودک خود منتقل کنند. همچنین نقاشی هدیه می تواند فوایدی برای شخصیت کودک شما نیز داشته باشد. زمانی که کودک نقاشی هدیه خود را به اتمام می رساند درواقع کاری را به تنهایی به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همین الان نقاشی هدیه را به کودک خود آموزش دهید! نقاشی یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است. از گذشته تا به امروز سرگرمی ها و بازی های بچه ها دچار تغییر و تحول زیادی شده است و این تغییر و تحول به علت تغییر سبک زندگی و شهر نشینی است اما همچنان از گذشته تا به امروز علاقه ی کودکان به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ حفظ شده است. اکثر کودکان امروزی به سپری کردن وقت خود با تجهیزات الکترونیکی به خصوص کنسول های بازی علاقه دارند.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی ترن هوایی است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی ترن هوایی می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی ترن هوایی خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی ترن هوایی او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود.

نقاشی یکی از سرگرمی ها و بازی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز کودکان به طور غریزی به انجام آن علاقه داشته اند. همواره کودکان از در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ لذت می برند و به همین دلایل است که نقاشی درمانی یکی از روش های نوین روان درمانی است که در کودکان تاثیر مثبت بسیار زیادی دارد. برای کسب یک تجربه خوب از این روش می توانید با نقاشی های کودکانه وولک همراه باشید!

 

 

کاردستی کودکانه

کاردستی کودکانه
عکس نقاشی زیبا
وولک

 

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .دیدن عکس نقاشی زیبا موجب تشویق کودکان به کشیدن نقاشی میشود.
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی کودکانه ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

 

 سایت وولک به دلیل اهمیتی که به کار عملی کودکان و نقش این سرگرمی ها در رشد کودک میدهد. به منظور تسهیل و ایده دهی به جمع آوری بهترین ویدیو ها و آموزش های نفشای و کاردستی پرداخته است.

 

کاردستی با کاغذ

کاردستی با کاغذ
نقاشی کودکانه ساده
وولک

 

درست کردن کاردستی بخصوص کاردستی های ساده و با وسایل ساده مثل کاردستی با کاغذ ، بطری های پلاستیکی، مقوا های دور ریختنی و غیره بسیار برای کودک در دسترس و مفید است. فوایدی مثل:  رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

به همین دلیل است که کارشناسان تخصصی حوزه کودک بسیار درست کردن کاردستی های خلاقانه را برای کودکان توصیه میکنند و سایت وولک هم به همین علت نمونه هارا در صفحه ای جکع آوری کرده است.

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود 

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی کودکانه ساده ، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.

فیلم آموزش کاردستی

فیلم آموزش کاردستی
نقاشی های زیبا
https://www.voolak.com/

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.

نقاشی چرخ و فلک

نقاشی چرخ و فلک
نقاشی کانگورو
وولک

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

نقاشی کالسکه

 

نقاشی کالسکه
نقاشی سیندرلا
وولک

به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.

نقاشی باب اسفنجی

نقاشی باب اسفنجی
نقاشی پاییز
https://www.voolak.com/

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  

اسم پسر مازنی

اسم پسر مازنی / اسم دختر / وولک

 

کشور وسیع و پهناور ایران را قومیت های مختلفی تشکیل می دهد. هر قوم و گویشی که در ایران وجود دارند دارای فرهنگ و آداب و رسوم منحصر به فرد خود می باشند. این تفاوت فرهنگ ها در گویش و لهجه و حتی اسامی ای که والدین برای کودکان خود انتخاب می کنند ، به وضوح قابل رویت می باشد. استان های شمالی ایران همانند گیلان و مازندران نیز دارای گویش محلی خاص خود می باشند. در این میان اسامی مختلف این گویش ها نیز دارای طرفداران خاص خود هستند.در بسیاری از خانواده های مازندرانی انتخاب یک اسم پسرانه مازنی را به هر اسم دیگری ترجیح می دهند. انتخاب یک اسم دختر یا اسم پسر مازنی ، از میان انبوه اسامی اصیل و زیبای مازنی کار دشواری است که پدران و مادران باید انجام دهند. هر پدر و مادری سعی می کند یک نام فارسی از قوم و فرهنگ بومی خود برای کودکشان انتخاب کنند. مسلما برای پدران و مادران مازندرانی که قصد انتخاب تنها یک اسم از میان اسم های زیبا و دلنشین مازندرانی را دارند کار بسیار چالش بر انگیزی خواهد بود.

در کنار انتخاب اسم ، کودکان پیش از تولد و پس از آن نیازهای مختلفی دارند. هر کودک در دوره رشد و نمو خود با مشکلات و مسائل متعددی مواجه می شود که هر کدام از آنها به راهکار خاص و منحصر به فرد خود نیاز دارند. آشنایی با این گونه مشکلات و راهکارهای مناسب برای مدیریت و کنترل آنها کاری است که بسیاری از پدران و مادران به اندازه کافی اطلاعی از آنها ندارند. کمک گرفتن از دکتر کودکان در هر زمان و هر مکانی امکان پذیر نمی باشد. پدران و مادران باید اطلاعات شخصی خود را در رابطه با مشکلات کودکان خود افزایش دهند. یکی از راه های افزایش اطلاعات پزشکی پدران و مادران ، استفاده از مطالب مستند و معتبری است که در سایت های کودک و نوجوان قرار دارند. سایت وولک نیز از جمله سایت هایی است که به طور تخصصی در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کند. سایت وولک با توجه به تجربه ای که از در طول سالیان فعالیت در حیطه کودک و نوجوان کسب کرده است ، یکی از اولین مقاصد پدران و مادران برای دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود می باشد. مطالب پزشکی معتبری در رابطه با مشکلات و اختلالات رایج و مزمن کودکان تهیه شده است که در تمامی آنها راهکارهای مدیریت و کنترل هر کدام ذکر شده است ، در سایت وولک قرار داده شده است.