نقاشی زمستان

 

از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.

 

نقاشی پاندا

 

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی کفش سیندرلا که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی کفش سیندرلا به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی کفش سیندرلا یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کفش سیندرلا از ویدیو سایت وولک است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کفش سیندرلا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کفش سیندرلا او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان دارد. از فواید جسمی کشیدن نقاشی پاندا می توان به تقویت عضلات دست اشاره کرد. درواقع کودکان که از سن بسیار کم مشغول کشیدن نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می شوند، در حال تقویت عضلات دستان خود هستند. از فواید نقاشی پاندا برای رشد عاطفی می توان به تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی اشاره کرد. کودکان هنگامی که نقاشی پاندا خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان خود نشان می دهند، این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مهم شخصیتی است که حتما باید از زمان کودکی به توجه شود.

نقاشی حلزون

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 

 

نقاشی تفنگ

 

 

نقاشی کودکانه برای کودکان فواید بسیاری دارد و آن ها را به ذوق می آورد و اشتیاقشان برای هنرمند بودن را افزایش می دهد . همانطور که گفتیم پسران به کشیدن نقاشی تفنگ علاقه بسیاری دارند و برای آن بسیار مشتاق هستند . کشیدن نقاشی تفنگ می تواند آن ها را با اجزای مختلف تفنگ آشنا کند همچنین آن ها با انواع و اشکال تفنگ آشنا می شوند و شاید در سال های بعد در شغل شان به آن ها کمک شود و اطلاعات عمومی آن ها افزایش پیدا کند . پسربچه ها علاقه بسیاری به بازی های کامپیوتری دارند ؛ مخصوصا بازی هایی که با تفنگ سروکار دارند . برای اینکه بازی های رایانه ای تداعی شود ، می توانند با کشیدن نقاشی تفنگ انرژی زیادی دریافت کنند . یک از راه های دور کردنبچه ها از فضای مجازی همین نقاشی کردن است و شما با تهیه ابزار های نقاشی کاملا ساده می توانید فرزندتان را از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری دور کنید . اگر کشیدن طرح آن برای کودکتان سخت بود شما آن را بکشید و بگذارید فقط آن را رنگا میزی کند . ابزار های رنگ آمیزی سختی در کنار او نگذارید که به خود آسب نرساند و بیشتر از آبرنگ و مدادشمعی استفاده کند تا به راحتی آن را رنگ آمیزی کند . با ما همراه باشید تا نقاشی تفنگ را به فرزندتان آموزش دهید 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای روحیات عاطفی و ویژگی های شخصیتی کودک شما دارد. در سایت وولک نقاشی های خوبی وجود دارد. زمانی که کودک شما برای کشیدن نقاشی توپ اقدام می کند درواقع نقاشی توپ را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. زمانی که کودک شما راه و روش کشیدن نقاشی توپ را در ذهن خود انتخاب می کند درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که در حین کشیدن نقاشی توپ رنگ ها را ترکیب می کند با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد شد. به طور کلی کشیدن نقاشی کودکان را با انواع طرح ها، الگو ها، رنگ ها و شکل ها آشنا خواهد کرد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است

 

 

 

نقاشی فیل

 

معمولا اکثر کودکان از کودکی با حیوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حیوانات خانگی نگهداری کنند، کودکان آن خانواده نیز به گذراندن اوقات فراغت خود با حیوانات علاقمند می شوند. همینطور کودکان از سن بسیار کم به در دست گرفتن مداد رنگی ها متفاوت و رنگ کردن و کشیدن الگو ها و طرح های بدون فکر قبلی و نامنظم علاقمند هستند زیرا نقاشی کشیدن یکی از راه های انتقال احساسات در کودکان است. در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ ده ها فیلم نقاشی کاربردی مرحله به مرحله برای کودک وجود دارد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است.

یکی از اهداف والدین این است که فرزندانشان از سنین بسیار کم شناخت بیشتر و بهتری از محیط پیرامون خود داشته باشند. کودکان نیز از همان ابتدای تولد به دنبال شناخت و آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود هستند. اما چگونه می توان اطلاعات بیشتری را به کودکان منتقل کرد؟ آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و آن ها از طریق بازی و سرگرمی موضوعات زیادی را یاد می گیرند.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی هشت پا کودک خود را با حیوانات آبزی و انواع ماهی ها آشنا کنید. کودکان از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگی و کاغذ و قلم علاقه دارند بنابراین این سرگرمی برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای یادگیری بهتر می توان هنگامی که کودک در حال ترسیم نقاشی هشت پا است، شعر ها و قصه های مربوط به هشت پا ها یا حیوانات آبزی دیگر را برای او بخوانید و از این طریق به یادگیری بهتر کودک خود کمک کنید و اطلاعات عمومی او را بالاتر ببرید.

 

نقاشی ماشین

 

کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی ماشین می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی ماشین را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی ماشین یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد

نقاشی خرگوش یکی از طرح های بسیار جذاب نقاشی برای کودکان شما خواهد بود. کودکان از سن بسیار کمک به حیوانات علاقه دارند بنابراین طرح نقاشی خرگوش یکی از طرح های نقاشی موردعلاقه و جذاب برای فرزند شما خواهد بود. والدین همواره سعی می کنند تا علاقه فرزندشان به کشیدن نقاشی را بیشتر و بیشتر کنند زیرا کودکان امروزه اغلب به وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و در واقع اینترنت جذب می شوند و کنسول های بازی، موبایل ها، لپ تاپ ها و کامپیوتر از علایق کودکان امروزی است که اکثر وقت روزانه ی خود را با این وسایل می گذرانند اما کشیدن نقاشی خرگوش یا هر طرح نقاشی دیگری فرزند شما را از این وسایل الکترونیکی و فضای مجازی حتی برای چند ساعت دور خواهد کرد. میتوانید این نقاشی را در ویسایت وولک ببنید.کودکان امروزی به نسل شبکه معروف هستند بنابراین یکی از دغدغه های امروزی روانشناسان کودک و والدین این است که کودکان را از این فضا ها دورتر کنند..

 

نقاشی اردک

 

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای عوطف و جسم کودک شما دارد. زمانی که کودک شما از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ می کند درواقع درحال تقویت عضلات دست خود است. بنابراین شما می توانید از راه غیرمستقیم و با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی اردک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری عضلات فرزند خود را تقویت کنید. همچنین از فواید عاطفی می توان به روشی جدید برای بروز احساسات اشاره کرد.

کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی اردک یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

به این دلیل که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کویدن آن به کاغذ علاقه دارد و اگر شما طرح جذاب، دوست داشتنی و در عین حال هیجان انگیزی را برای کودکتان انتخاب کنید که او را مشتاق به ترسیم آن طرح کند، می توانید علاقه ی غریزی فرزند خود را افزایش دهید. طرح نقاشی آتش می تواند طرحی هیجان انگیز برای بچه ها باشد. بنابراین از آموزش نقاشی آتش به کودکان خود غافل نشوید. همچنین می توانید در مسیر افزایش اطلاعات عمومی فرزند خود، زمانی که او درحال کشیدن نقاشی آتش است شما شروع به گفت و گو و انتقال اطلاعاتی در زمینه ی آتش کنید.

می توانید قصه های مربوط به بازی با آتش را برای فرزند خود روایت کنید و او را از این طریق از این بازی های خطرناک منع کنید. همچنین کشیدن نقاشی آتش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه می تواند فواید بسیار زیادی از نظر روحی و عاطفی برای فرزندان شما داشته باشد. از جمله این فواید می توان به افزایش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. وقتی که فرزند شما نقاشی آتش را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی یا حتی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزاش اعتماد به نفس در کودک می شود و همان طور که می دانید پرورش و تقویت اعتماد به نفس در مسیر شکل گیری شخصیت کودکان، امری بسیار ضروری است. نمونه های دیگر نقاشی را میتوانید در سایت وولک ببنید.

 

نقاشی آتش نشان

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های محبوب بچه ها است. در سایت وولک تقریبا برای تمام موضوعات نقاشی نمونه های ساده وجود دارد. شما با اموزش نقاشی آتش نشان می توانید فرزند خود را با این شغل آشنا کنید. همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان درحال کشیدن نقاشی آتش نشان است شعر کودکانه ای درباره ی آتش نشان ها برای او بخوانید یا قصه ای در اینباره برای او روایت کنید و از این طریق اطلاعات فرزند خود را ارتقا دهید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آتش نشان می کند باید رنگ های بسیار زیادی را با یکدیگر ترکیب کند و این ترکیب رنگ باعث تقویت و افزایش خلاقیت او و همچنین افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت فرزند شما می شود. کودک در مسیر کشیدن نقاشی آتش نشان یا هر طرح نقاشی دیگری با رنگ ها، الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. به طور کلی کودکان از سن بسیار کم علاقه و اشتیاق به نقاشی کشیدن از خود نشان می دهند. آن ها از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند.

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است که بچه ها همیشه از سن بسیار کم به طور غریزی به آن علاقه نشان می دهند. نقاشی کشیدن می تواند بسیاریاز ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودکان تقویت کند و زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت جدید در شکل گیری شخصیت آن ها باشد. به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی پرستار در این روز ها که کادر درمان به طور شبانه روز در حال خدمت دهی به مردم هستند، کودکان خود را با این شغل به وسیله ی نقاشی پرستار آشنا کنید.

به همین طریق اطلاعات عمومی کودکان از راه غیرمستقیم افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیش ترین و بهترین تاثیر را بر روی بچه ها دارد. هر آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد برای کودکان شما جذاب خواهد بود. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی پرستار می کند درواقع طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی فرزند شما می شود و کودکی که قدرت خیال پردازی بالایی دارد ضریب هوشی بالایی نیز دارد. بنابراین شما با آموزش نقاشی پرستار به کودک خود می توانید هوش فرزند خود را ارتقا دهید.

 

نقاشی میمون

 

میمون ها حیواناتی هستند که شباهت بسیار زیادی به انسان ها دارند و معمولا در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی در مدرسه قبل از این که کودکان را با بدن انسان آشنا کنند به آشنایی کودکان با حیوانات می پردازند تا کودکان رفته رفته با این چرخه ی زیستی آشنا شوند. اما بهتر است بدانید که تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک و روان درمانی نشان داده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و تفریح و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و درمانگران معتقد هستند که کودکان در دوره ی کودکی خود باید بیشتر به بازی و تفریح بپردازند تا آموزش های سخت و طاقت فرسا. برای دستیابی به نمونه های تصویری از نقاشی های ساده برای کودکان خصوصا مثل نقاشی حیات وحش میتونید به سایت وولک سری بزنید.

بنابراین آموزش هایی که با سرگرمی و تفریح ترکیب شده اند بهترین روش برای انتقال اطلاعات عمومی به کودکان هستند. به عنوان مثال پدر و مادر ها می توانند از نقاشی میمون برای آشنا کردن فرزندان خود با این حیوان بامزه و دوست داشتنی بپردازن

برای این که کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید علاقه و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن تقویت کنید. برای این که تمایل کودکتان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کنید در ابتدا باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودک شما همخوانی داشته باشید و با روحیه ی او سازگار باشد به کودک نشان دهید.

به عنوان مثال دختربچه ها اکثرا به رنگ صورتی علاقمند هستند ازین رو طرح نقاشی خوک صورتی رنگ می تواند برای آن ها چشم نواز و هیجان انگیز باشد. از این طریق شما با آموزش غیر مستقیم می توانید کودک خود را با نقاشی خوک با حیوان خوک آشنا کنید و رفته رفته فرزندتان را با انواع حیوانات آشنا کنید. ثابت شده است که آموزش های غیر مستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه اند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. همچنین نقاشی خوک می تواند به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک کند زیرا زمانی که کودک نقاشی خوک خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود. اگر کودکان به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشند، در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت آن ها بروز خواهد کرد. بنابراین با آموزش نقاشی خوک به فرزندتان شخصیت بهتری را در او پرورش دهید!

 

نقاشی گوزن

 

 

از گذشته تا به امروز با تغییر سبک زندگی خانواده ها، بازی ها و سرگرمی ها و همینطور علایق و سلایق کودکان امروزی نیز دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است اما جالب است بدانید که با وجود تمام این تغییرات همچنان کودکان به سرگرمی محبوب همیشگی اشان یعنی نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و آن ها را برای ساعاتی از کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی دور کنند. سایت هایی هم هستنند که ترکیب تکنولوژی و این سرگرمی ها هستند. سایت هایی مثل وولک که از بهترین های این حوزه است.

همچنین می توانید با کمک آموزش نقاشی طرح های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را از راه غیرمستقیم نقاشی کشیدن افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی گوزن بامزه کودکان را با انواع حیوانات نادر و جنگلی آشنا کنید. همچنین می توانید برای سرگرمی بیشتر کودکان خود، هنگامی که فرزندتان درحال ترسیم نقاشی گوزن است، شعر ها و قصه های مربوط به گوزن را برای کودک خود بخوانید و از این طریق اطلاعات او را افزایش دهید.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کفش هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود.

درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کفش است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کفش می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کفش با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.