دوربین هایک ویژن ip /

دوربین هایک ویژن ip / دوربین مارکت / دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های حرفه ای و تخصصی ای است که سالیان سال است در زمینه عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است. کارشناسان و کادر فنی سایت دوربین مارکت می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت قادر هستند با توجه به انتظارات شما از سیستم مورد نظرتان و همچنین شرایط محیطی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، شما را در انتخاب صحیح و مناسب کمک کنند. سایت دوربین مارکت دارای دوربین های مدار بسته متنوع از شرکت های بزرگ و پیشرو در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. دوربین هایی همانند دوربین هایک ویژن ip و دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله محصولات پرفروش و محبوب بازار هستند که امکان تهیه آنها از طریق سایت دوربین مارکت نیز برای خریداران فراهم شده است. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود. اکثر دوربین های مدل های ip همانند دوربین هایک ویژن ip اتصال آنها از طریق کابل کواکسیال صورت می گیرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp نیز همانند دوربین هایک ویژن ip برای اتصال از کابل کواکسیال استفاده می کند.

دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از جمله بهترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp از دوربین 5 مگا پیکسلی برخوردار است که برای دید در شب آن با پوشش دهی 80 متر فاصله بسیار کاربردی می باشد. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp می توان به زووم دیجیتال و زاویه دید در حدود 90 درجه اشاره کرد. دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp که تصاویر را به صورت اچ دی ثبت می کند، در دسته دوربین های آنالوگ و نوع بولت برند داهوا قرار دارد. ضد گرد و غبار و همچنین ضد آب بودن دوربین مدار بسته داهوا dh-hac-hfw1500dp آن را برای استفاده در محیط های بیرون و درونی بسیار مناسب کرده است.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/ خرید دی وی آر / مداربسته دوربین مارکت

امروزه استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی یکی از اولویت های و لزومات هر کسب و کار و منازل مسکونی شده است. با توجه به افزایش جرم و جنایت، مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. پیشرفت های تکنولوژی و فناوری که شاهد عرضه آنها به بازار هستیم، می توانند تامین کننده امنیت برای مردم باشند. همانطور که شرکت های بزرگی وارد دنیای رقابت سیستم های امنیتی و نظارتی می شوند، تنوع محصولات و تکنولوژی آنها نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند. از جمله ملزوماتی که همراه با دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه دی وی آر DVR می باشد. این دستگاه که همراه با دوبین های مدار بسته آنالوگ که تحت شبکه کار می کنند، به مشتریان داده می شود، درواقع محل اصلی ذخیره سازی تمامی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شود. مسلما وجود این دستگاه با کیفیت بالا برای هر سیستم امنیتی و نظارتی اولویت اول می باشد. از سوی دیگر دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی با کیفیت های متعددی نیز وجود دارند. در هنگام خرید دی وی آر باید به تناسب و هماهنگی بین دستگاه دی وی آر و دوربینی که قصد خرید ان را دارید، توجه داشته باشید.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی است که از در دسته دوربین های امنیتی و نظارتی مقرون به صرفه قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی همانند ضد خاک و ضد آب بودن از دوربین هایی هستند که غالبا برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های توانایی های دید در شب خوبی نیز دارند که به لطف لامپ های ال ای دی که در اطراف آن کار گذاشته شده است، می تواند تا حداکثر 20 متر فضای تاریک را پوشش دهی کند.

اگر قصد خرید دی وی آر و دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p  را دارید می توانید از طریق سایت های فروش آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین مداربسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

دزدگیر فایروال

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp / قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا / دوربین مارکت

 

با افزایش جرم و جنایت و خطراتی که روزانه جان خود و عزیزان ما را تهدید می کنند، نیاز به وجود سیستم های امنیتی و نظارتی روز به روز بیشتر احساس می شود. با توجه به این نیاز و تقاضا شرکت های سازنده این محصولات نیز افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. در ایران هم شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. با توجه به شیوع کرونا بیشتر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند و شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایت دوربین مارکت از جمله سایت های فعال در این زمینه است. کیفیت و قیمت محصولات موجود در دوربین مارکت با توجه به دیگر سایت های مشابه بسیار شگفت انگیزتر می باشد. قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا با توجه به کیفیت فوق العاده ی این محصول بسیار مناسب و عالی است. البته با توجه به تنوع دوربین های مدار بسته و دزدگیرهای مختلفی که اکثر شرکت ها و برندها به بازار عرضه می کنند، پیدا کردن سیستم امنیتی و نظارتی دلخواه، کار چندان دشواری نخواهد بود.

اگر به دنبال برندی شناخته شده در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی هستید، مطمئنا نام داهوا را زیاد به گوشتان خواهد خورد. شرکت داهوا که به طور تخصصی در زمینه تولید و تنظیم سیستم های امنیتی و نظارتی فعال است، در چند سال اخیر یکی از پیشروها در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. این برند با عرضه دوربین های مدار بسته متنوع با قیمت و کیفیت عالی توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبین را جلب کند. دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه این برند معتبر به شمار می رود. این دوربین با توجه به قیمت مناسبی که دارد از تمامی ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته عالی باید برخوردار باشد، پشتیبانی می کند. ویژگی هایی همانند دید در شب، زاویه دید عالی و همچنین دوربین با کیفیت فول اچ دی از جمله ویژگی های عالی دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp می باشند.

 

قیمت دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.

 

dh-hac-t1a21p/

 dh-hac-t1a21p/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.

z7

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.

 

دوربین فیش آی

دوربین فیش آی /  دستگاه NVR4832-4KS2 / دوربین مارکت

 

تمام کسانی که قصد دارند محصولی جدید که هیچ تجربه و ذهنیتی از آن ندارند را خریداری کنند، برای کسب اطلاعات از سایت ها و مطالب آنلاین مرتبط با آن موضوع کمک می گیرند. اکثر سایت هایی که مطالبی مرتبط با آن محصول را قرار می دهند، در همان زمینه نیز فعالیت می کنند. افرادی که قصد خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانند از مطالب و محصولات موجود در سایت دوربین مارکت دیدن کنند. سایت دوربین مارک، یکی از سایت های شناخته شده و با تجربه در این عرصه است که سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه عرضه و نصب و خدمات مرتبط به انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. افراد تازه کار و نآشنا می توانند با استفاده از مطالب و توضیحاتی که درباره هر محصول داده شده است، نه تنها اطلاعات خود را درباره آن محصول افزایش دهند، بلکه با ذهنی آشنا قادر به خریداری سیستم مورد نظر خود خواهند بود. علاوه بر مطالب و توضیحات موجود درباره محصولات، مشتریان می توانند از بخش تماس با ما با کارشناسان و متخصصین فعال در سایت دوربین مارکت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

یکی از محصولات مورد نیاز هر سیستم تحت شبکه، دستگاه ان وی آر می باشد. این دستگاه که وظیفه دریافت تصاویر و صدا از دوربین های مدار بسته را بر عهده دارد، توسط شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته به بازار عرضه می شوند. شرکت داهوا نیز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با تولید مدل های مختلف دستگاه ان وی آر، توانسته است بخش بزرگی از بازار را به دست گیرد. دستگاه NVR4832-4KS2 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته 8 مگا پیکسلی  تحت شبکه می باشد.

یکی دیگر از محصولات موجود در دوبین فیش آی است. دوربین های مدار بسته فیش آی با قابلیت چرخش زاویه ای 180 یا 360 ای، قابلیت برقراری مکالمه، انتقال تصاویر بر روی گوشی تلفن همراه و اینترنت و همچنین پشتیبانی از رم تا 64 گیگابایت، گزینه ای ایده آل برای مکان های داخلی با سقف های بلند می باشند.

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.

بیبی کم

بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.