نقاشي كيوي

وولك يك سايت با محتواي كودكانه است كه در آن صد ها ويديو آموزش نقاشي آپلود شده است. نقاشي از گذشته تا به حال يكي از سرگرمي هاي محبوب در بين كودكان بوده است و حتي با تغيير سبك زندگي بزرگ تر ها، علاقه ي كودكان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد هاي رنگي و لوازم التحرير متفاوت ديگر و كشيدن مداد بر روي كاغذ كم نشده است. كودكان از سن بسيار كم قلم را در دست خود مي گيرند و بدون فكر شروع به كشيدن الگو ها و طرح هاي ناشناخته بر روي كاغذ مي كنند. بسياري از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمينه ي كودك به منظور كشف استعداد هاي پنهان كودكان و شناختن ويژگي هاي شخصيتي پنهان آن ها از بررسي نقاشي هاي آن ها كمك مي گيرند.

شما مي توانيد با آموزش طرح هاي نقاشي متفاوت حتي طرح هاي نقاشي ميوه مانند نقاشي كيوي، از راه غيرمستقيم شروع به آشنا كردن فرزندان خود با ميوه ها و رنگ هاي متفاوت كنيد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشي به كودك خود مي توانيد در مسير رشد عاطفي، جسمي و ذهني كودك خود بسيار تاثير گذار باشيد. كشيدن نقاشي هويج يا هر طرح نقاشي ديگري به كودك شما كمك مي كند تا بسياري از ويژگي هاي مثبت شخصيتي را در خود تقويت كند؛ زيرا همان طور كه مي دانيد شخصيت افراد در كودكي آن ها شكل مي گيرد.

از جمله ويژگي هاي مثبت شخصيتي كه با كشيدن نقاشي در كودك تقويت مي شود مي توان به افزايش و تقويت قدرت اعتماد به نفس، افزايش قدرت خيال پردازي و تقويت قدرت تصميم گيري در كودكان اشاره كرد. همچنين كودك شما هنگام كشيدن نقاشي با رنگ هاي جديد و از الگو ها و طرح هاي جديد آشنا مي شود و از اين راه شناخت بهتري از محيط پيرامون خود پيدا مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.