دوربین سیمکارتی

دوربین سیمکارتی / دستگاه ipc-hdw4431em-as / دوربین مارکت

 

با پیشرفت فروشگاه های آنلاین و استقبال مردم از خریداری محصولات به صورت آنلاین، فروش تمامی مایجتاج و محصولات در اینترنت امری عادی و رایج شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه آن شاید چندین روز زمان ببرد را می توان با جستجویی ساده در چند سایت پیدا کرده و سپس سفارش داد. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. سایت دوربین مارکت، جدیدترین محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی هایی همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی و ... از جدیدترین دوربین های مدار بسته دنیا هستند که در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سری دوربین های مدار بسته IP شرکت داهوا می باشد که از کیفیت تصاویر اچ دی نیز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی دارد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی پشتیبانی می کند. دستگاه ipc-hdw4431em-as دارای بدنه ای فلزی است که برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه ipc-hdw4431em-as می توان به قابلیت پلاک خوانی این دستگاه اشاره کرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربین مدار بسته ای است که تحت شبکه کار می کند و به دلیل وجود ویژگی یکسان سازی نور که در این دوربین مدار بسته به کار رفته است و همچنین دید در شب مناسبی که دارد، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندی از میکروفون داخلی می باشد. قرار داشتن میکرفون داخلی در دوربین ipc-hdw4431em-as برای شنیدن صدای محیط با کمترین میزان پارازیت، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به دلیل پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند تصاویر را به طور مستقیم و مستقل به دستگاه ان وی آر ارسال کند.

تهیه دستگاه ipc-hdw4431em-as و یا دوربین سیمکارتی و حتی دوربین خورشیدی هم اکنون از طریق سایت دوربین مارکت برای شما فراهم شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.