چرا داشتن لوگو برای برند ها ضروری است

بسیاری از افراد داشتن لوگو و هویت بصری منحصر به فرد برای فعالیت خود را فدای هزینه های این حوزه می کنند در حالی که نمی دانند با هزینه های کم و ارزان هم می توان در میان رقبا درخشید. اگر چه توصیه من به شما این است که از ابتدا یک لوگوی اصیل و حرفه ای برای فعالیت تجاری خود داشته باشید اما سفارش طراحی لوگو ارزان و حرفه ای هم در ابتدای مسیر می تواند برای داشتن یک شناسنامه بصری کار راه انداز باشد. فرقی به نوع فعالیت شما نمی کند؛ هر کجا بروید، چه در شبکه های اجتماعی فعالیت آنلاین داشته باشید، چه در یک مغازه در گوشه ای از شهر خدمات خود را ارائه دهید، به هر حال مخاطبان اول لوگوی شما را خواهند دید و آن را درک خواهند کرد.

بنابراین متناسب بودن لوگو با نوع کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. مخاطبان شما متخصصان طراحی لوگو نیستند اما نمادها را به خوبی درک می کنند؛ مثلا اگر فعالیت شما در حوزه امنیتی باشد، استفاده از رنگ قرمز در لوگو اصلا کار درستی نیست، چون انرژی این رنگ اعلام خطر است و این را عموم مخاطبان درک می کنند. پس در سفارش طراحی لوگو توجه به این جزییات بسیار مهم است. داشتن لوگو باعث می شود شما با اعتما به نفس بیشتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید؛ چون از شناسنامه و هویت فعالیت خود مطمئن هستید.

لوگو در انواع مختلفی طراحی می شوند؛ 3 نوع اصلی لوگو ها را می توان به تایپوگرافی، تصویری و ترکیبی تقسیم کرد. که البته هر یک از این ها زیر دسته ها و ظرافت های خاص خود را دارند که طراحان حرفه ای نهان استدیو با در نظر گرفتن این دانش ها و به کارگیری مهارت کافی، بهترین لوگو را برای برند شما می سازند. برای سفارش طراحی لوگو حرفه ای کلیک کنید.

در نهان استدیو امکان مشاهده نمونه کار های متعدد برای شما عزیزان فراهم است و می توانید نمونه کارهای طراحان حرفه ای ما را در انواع مختلف و دلخواه خود برای لوگو، بررسی کنید. دیدن نمونه کار ها و مشاوره با کارشناسان می تواند شما را در امر سفارش یاری کند. آگاهی داشتن در سفارش، هم به شما و هم به طراح کمک می کند تا یک لگوی ایده آل و حرفه ای را برای شما طراحی کند. برای مشاهده فعالیت های نهان استدیو می توانید به وبسایت این مجوعه به نشانی اینترنتی https://nahanstudio.com مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.